×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
ممبینی: بهاروند رییس سازمان لیگ می‌ماند

تجارت گردان | ممبینی: بهاروند رییس سازمان لیگ می‌ماند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، هدایت‌الله ممبینی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره استعفای تاج و سرپرستی حیدر بهاروند اظهار داشت: با توجه به استعفای مهدی تاج و مشکلی که برایش به وجود آمد تشکیل جلسه دادیم. طبق اساسنامه یکی از نواب رییس باید سرپرست می‌شد و  حیدر بهاروند انتخاب شد. این مساله صورت جلسه شد و سپس با وزیر ورزش جلسه داشتیم. او هم موافقت خود را نشان داد و کارها به صورت ممتد و پیوسته انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در شرایط حساسی هستیم. تیم امید در حال آماده شدن برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ است که امیدواریم موفق باشند. باید سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز انتخاب شود. انشاالله با همین روند و آرامشی که بر هیات رییسه حکم‌فرما بود، در غیاب مهدی تاج و گرفتن مشورت‌های خوب از او همه چیز مانند سابق ادامه پیدا خواهد کرد.

عضو هیات رییسه در پاسخ به این سوال که بهاروند در کنار فدراسیون همچنان ریاست سازمان لیگ را برعهده دارد یا خیر گفت: بله. این یک دوره موقت و ضروری است. حیدر بهاروند هم در سازمان لیگ هست و هم در فدراسیون. فعلا تغییری در سازمان لیگ نداریم.

وی درباره زمان برگزاری مجمع و انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اجازه بدهید تا در هفته‌های آتی راجع به مجمع فدراسیون و انتخابات صحبت کنیم. چون امروز فرصتی باقی نمانده بود. باید ۱۸ اردیبهشت ۹۹ این مجمع برگزار می‌شد اما اجازه بدهید بررسی‌های بیشتر در جلسات آتی هیات‌رییسه صورت بگیرد.

وی درباره اینکه علی کفاشیان بعد از رفتن، استعفای کتبی نداد اظهار داشت: به طور دقیق حضور ذهن ندارم اما ‌علی کفاشیان خداحافظی کرد و حضوری هم اعلام کرد که ادامه نخواهد داد. در هیات‌رییسه هم موافقت شد؛ مهدی تاج نیز به همین شکل.

ممبینی در پایان درباره سرمربی تیم ملی گفت: چون فکر می‌کنم آن موقع خیر دیر می‌شود باید قبل از انتخابات سرمربی را مشخص کنیم چرا که آن مساله ممکن است ۲ سه تا ماه طول بکشد. انتخاب سرمربی باید سریع‌تر باشد. گزینه داخلی و گزینه خارجی مدنظر ما هست. بخواهم خیلی شفاف بگویم هر ۲ محتمل هست اما گزینه خارجی درصد بیشتری دارد اما به گزینه داخلی نیز فکر می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.