×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
منصوریان: آدمی با رویاهای کوچک نیستم /سر و صدا نمی‌کنیم

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی، اظهارکرد: تلاش بازیکنانم طی روزهای گذشته در شرایطی است که بتوانیم شکل خوب مان را در بازی های خانگی حفظ کنیم. بازی آسانی با نساجی نداریم. میل به فوتبال بازی کردن این تیم حتی در شرایط سخت بسیار است. به هواداران قول می‌دهیم که فردا بازی خوبی را ببینند.

وی افزود: در طول هفته تلاش کردیم کار روحی روانی انجام دهیم زیرا تعداد جوانان ما زیاد است و تیم مان با ۳۰ بازیکن بسته شده است و تلاش کردیم اگر بازیکنی تعویض می‌شود شکل روحی روانی و تاکتیکی تیم مان تغییر نکند و خوشبختانه به این نقطه رسیده‌ایم. فردا هم بازی بسیار مهمی داریم و ان‌شاءالله هم میزبان خوبی باشیم و هم با تلاش بازیکنان مان بهترین نتیجه را که سه امتیاز است کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما همچنان چهار پنج غایب داریم و روی تک تک جوانان تیم‌مان هم حساب می‌کنیم. گروه مربی‌گری ما از این مدل مربی‌گری بیزار است که اگر یکی دو بازیکن مان نبودند، سر و صدا کنیم که این تعداد نفر را نداریم. من به تمام بازیکنان‌مان اطمینان و اعتقاد دارم. روال تمرینی ما برای بازیکنانی که کمتر بازی می‌کنند، سخت‌تر است. ما هر هفته نقطه عطف داریم. برخی دوستان حرف‌های چند سال پیش ما را تکرار می‌کنند و می‌گویند هر بازی برای ما حذفی است و این سیاست مربیان است.

وی ادامه داد: اگر همه مجموعه دست به دست هم دهیم و حمایت‌ها ادامه دار باشد، آدمی نیستم که رویا و خواسته‌هایم کوچک باشند اما رویاهای‌مان را با منطق پیش ببریم. اگر از بازی فردا امتیاز بگیریم، نمی‌توانیم مدعی شویم اما می توانیم بگوییم آبادان در روزهای سخت هم می‌تواند نتیجه بگیرد.

منصوریان بیان کرد: ما دو بازیکن فوق العاده خوب از تیم امید باشگاه دیدیم و شش بازیکن فوق العاده هم در تیم جوانان داریم. ضمن این که چهار بازیکن از این تعداد استعداد فوتبال آبادان هستند که زیر نظر هستند و بعد از بازی سیرجان به مینی کمپ‌های ما اضافه می‌شوند. این نوید می‌دهم که در آینده مهدی قایدی‌ها از این جا رشد کند. باید بتوانیم یک آکادمی واقعی و با امکانات لازم داشته باشیم و باید رویای استعدادها را بزرگ کنیم. نمونه بارز آن نیز مسعود شجاعی است که از همین شهر ۱۲ سال تیم ملی بازی کرد. از جنس مسعود شجاعی همین الان در همین شهر هفت هشت بازیکن داریم اما باید کمک کنیم تا تفکری که در ذهن شجاعی است در ذهن این نفرات هم نقش ببندد. 

وی عنوان کرد: آبادان گنج فوتبال ایران است و می تواند پایگاه فوتبالی بسیار خوب برای این شهر باشد و از فدراسیون می خواهم برای تیم‌هایی مثل آبادان اجازه‌ای صادر کند و ظرفیت قرارداد بستن این تیم‌ها را بالا ببرند. بازیکن ما به سن ۱۷ تا ۱۹ که می‌رسد ایجنت‌ها آن‌ها را از آبادان می‌برند و خودمان نمی‌توانیم استفاده کنیم. اگر این روش انجام شود فکر کنم آبادان در دو سه سال آینده نیاز به خرید بازیکن نخواهد داشت، مگر این که در تک پست بازیکن خارجی بخرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره خانه تکانی در فدراسیون نیز گفت: امیدوارم بهترین اتفاقات رقم بخورد. تیم ما با بهترین نتایج به جام جهانی صعود کرده است. این اتفاقات و خانه تکانی‌ها را در ادوار گذشته هم در فدراسیون داشته‌ایم. آن‌هایی که در فدراسیون کار می‌کنند و آن‌هایی که بر فدراسیون نظارت دارند، می‌دانند که بهترین اتفاق لبخند روی لب هوادار است، مثل اتفاق بازی‌هایی از جمله ایران و استرالیا و این لبخند بی قیمت است. امیدوارم برنامه ریزی‌ها به صورتی باشد که فوتبال ایران ضرر نکند.

وی بیان کرد: همچنین امیدوارم ۱۸ نماینده خوزستان یا علی بگویند و تغییراتی در بند ج برای کمک به تیم‌های نفتی ایجاد کنند تا دو تیم نفتی خوزستان نیز در جنگ برابر با سایر تیم‌ها باشند. همیشه با یک دهم بودجه با دیگر تیم‌ها می‌جنگیم و چهار تیم چنین شرایطی دارند. 

منصوریان عنوان کرد: غایبان تیمم را نمی‌گویم زیرا دوستی با من تماس گرفت و گفت شاید حریف روی غایبان تیمت هم برنامه ریزی کند.

دو تیم صنعت نفت و نساجی از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ فردا در آبادان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.