×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
منصوریان: با آلومینیوم یک برنامه ۲ ساله را پیش رو داریم

به گزارش  ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی آلومینوم در حاشیه اردوی تیمش در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما برای آمادگی بازیکنان ابتدا در اراک یک بازی دوستانه میزبان مس رفسنجان بودیم و اینجا هم با تیم فولاد خوزستان بازی کردیم و دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم. فردا تهران را به مقصد اصفهان ترک می‌کنیم و یک دیدار با سپاهان انجام می‌دهیم. با سه بازی سنگین به استقبال شروع مجدد لیگ خواهیم رفت.

او ادامه داد: بازی اول‌مان مقابل ذوب‌آهن بسیار سخت است و تیمی است که تلاش می‌کند در لیگ برتر بماند و جایگاه واقعی‌اش اینجا نیست. قرعه‌ای هم که با آن مواجه شدیم، قرعه سختی است و بعد از آن باید مقابل استقلال، گل گهر، پرسپولیس و دوباره گل گهر در جام حذفی قرار بگیریم. یک ماه بسیار سخت را پیش رو داریم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند در این زمینه خوب کار کنند.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره بازی‌ آلومینیوم در جام حذفی گفت: ابتدا باید این را بگویم تثبیت شدن جایگاه تیم ما و تیم مس رفسنجان در لیگ برتر برای سه سال اول خیلی مهم است. دیدید که پارس جنوبی سال اول خیلی خوب بود اما در سال‌های بعد افت کرد و در نهایت سقوط کرد. باید خیلی از تیم مواظبت شود و در مسیری که داریم بازی‌های سختی را پیش روی خودمان می‌بینیم. ان‌شاءالله اگر بتوانیم از تیم خوب گل گهر رد شویم، روزهای خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

او درباره تمدید قرارداد باشگاه آلومینیوم با بازیکنان این تیم گفت: با مدیرعامل در این رابطه صحبت کردم و اعلام کردیم قرارداد تمام بازیکنان‌مان تمدید شود و این تیم برای سال‌ آینده نگه داشته شود. اگر ریزشی داشته باشیم باید بازیکن هم جذب کنیم. یک برنامه دو ساله از ما خواسته‌اند و در این هفته برنامه دو ساله‌مان را ارائه می‌دهیم.

ادامه دارد…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.