×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در ابتدا با تمجید از عملکرد فولاد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که فولاد در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل یکی از قوی‌ترین، متمول‌ترین و باامکانات‌ترین تیم‌های آسیا یعنی الهلال بازی کرد و باعث ‌شد تمام فوتبال دوستان و علاقه مندان فوتبال به وجد بیایند و لذت ببرند. باید در همین زمینه نیز از آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تشکر کنم که علی‌رغم مشغله‌های فراوان با شایستگی توانسته ضمن اداره کردن شرکت فولاد با صبر و حوصله و همچنین علاقه پشت تیم فولاد بایستد و باعث شود این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آبروداری کند و موجی از شادی و شعف برای مردم خوزستان که شدیداً به چنین شادی نیاز دارند رقم بخورد.

تا سال‌های سال فوتبال آسیا از فوتبال ایران و فولاد تشکر خواهد کرد

وی بیان کرد: همچنین باید از تک تک بازیکنان فولاد که در لیگ قهرمانان آسیا با تمام وجود بازی آبرومندی را مقابل الهلال به نمایش گذاشتند، تشکر کنم. درست است که فولاد باخت اما برابر قوی‌ترین تیم آسیا بازی را واگذار کرد و بازی را به نمایش گذاشتند که تا سال‌های سال فوتبال آسیا از فوتبال ایران و فولاد خوزستان تشکر خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه خیلی خوب اتفاقات قطر را مدیریت کرد

این پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در دوحه قطر برای تیم فولاد رخ داد و درست مدیریت شدن این اتفاقات از سوی سخنگوی باشگاه، گفت: سخنگوی فولاد در جریان این اتفاقات خیلی فراتر و بزرگ‌تر از سنش عمل کرد و خیلی خوب توانست در آن برهه مسائل فولاد را مدیریت کند. اتفاقاتی که می‌توانست شاید در بحث بین‌المللی برای ما چالش‌هایی ایجاد کند اما آرمین مرادی با صبر و حوصله مسائل را مدیریت کرد و باعث شد فولاد به سلامت از آن طوفان قطر خارج شود.

در سال‌های اخیر مدیرعاملان فولاد عمر آنچنانی نداشتند

وی خاطرنشان کرد: همچنین در چند روز گذشته مردم ایران با نام شعبانی به عنوان مدیرعامل جدید فولاد آشنا شدند و شاید مردم و فوتبال دوستان به خوبی این مدیر را نشناسند اما باید بگویم در سال‌هایی که مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بودم، پیام‌هایی از وزارت نفت به ما رسید که دیگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند که من در آن برهه با هدایت یزدی که سرپرست تیم بود و با هزینه شخصی به تهران و مجلس رفتیم و از خیلی‌ها کمک خواستیم تا تیم نفت که تفریح بچه‌های مظلوم مسجدسلیمان و ایل بزرگ بختیاری بود، به فعالیت خود ادامه دهد. در آن برهه کسی که حمایت کرد و باعث شد امروز تیم نفت همچنان در فوتبال به فعالیت خود ادامه دهد، آقای شعبانی مدیرعامل فعلی فولاد بود و اکنون حضور وی را در باشگاه فولاد به فال نیک می‌گیرم و مطمئن هستم در باشگاه فولاد نیز می‌تواند تأثیر فراوانی داشته باشد. باید به این مدیر زمان دهیم؛ متاسفانه در دو، سه سال اخیر مدیرعامل‌های فولاد عمر آنچنانی نداشتند و به همین دلیل نتوانستند در برنامه‌های درازمدت ایده‌ها و برنامه‌های خود را در باشگاه فولاد پیاده کنند. من خوب می‌دانم که آقای شعبانی به بند بند جریانات فوتبال آشنا است و اکنون هم هواداران فولاد چشم امیدشان به این مدیرعامل است تا فولاد بتواند در ادامه مسیر به موفقیت‌های بهتری دست پیدا کند. به هر حال امیدوارم او بتواند فولاد را روز به روز در مسیر بهتری قرار دهد.

شاید منصوریان دوست نداشته باشد این مسائل را درباره او بگویم

بختیاری‌زاده همچنین در ادامه با اشاره به حضور علیرضا منصوریان در رأس کادر فنی تیم فولاد، گفت: شاید منصوریان دوست نداشته باشد که من این صحبت‌ها را در رسانه‌ها عنوان کنم اما باید بگویم زمانی که خوزستان درگیر سیل شد، او به این استان آمد و به همراه خود من، ایوب والی و احمد آل‌نعمه به نقاط مختلف شهر و محروم سر زد. مناطقی که شاید خیلی از مسئولان آن‌ها را ندیدند اما منصوریان با عشق و علاقه در کنار مردم آن مناطق قرار گرفت و حتی علاقه‌ای نداشت که این موارد در آن برهه رسانه‌ای شوند.

منصوریان می‌داند حزباوی‌ها در فوتبال خوزستان بسیار هستند

وی ادامه داد: او حتی پیش از اینکه سرمربی فولاد شود با من تماس گرفت و از من به عنوان پیشکسوت فوتبال باشگاه فولاد رخصت گرفت و حتی انتظار داشت که ما در کادر فنی در کنار او باشیم و من به او گفتم حتی اگر در کادر فنی هم نباشیم با تمام وجود از فولاد حمایت می‌کنیم زیرا این تیم امید فوتبال خوزستان و هوادارانش است و فولاد همیشه باید در جایگاه‌های بالا باشد. شاید خود من و هواداران فولاد انتظارمان این بود که مربیان قوی خارجی هدایت فولاد سرمربی شوند اما باید به مدیرعامل جدید باشگاه فولاد حق داد که در آن زمان کم نمی‌توانستند اقدامی در جذب مربی خارجی داشته باشند اما توانستند فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند که با فوتبال خوزستان بسیار آشنا است، ضمن اینکه منصوریانی را به عنوان سرمربی معرفی کردند که به تیم‌های پایه و آکادمی بسیار اهمیت می‌دهد و حتما منصوریان می‌داند که حزباوی‌ها در فوتبال خوزستان بسیار هستند و مطمئنا با حضور او بیش از این از حزباوی‌ها خواهیم شنید.

تمام طوایف خوزستان رسم مهمان‌نوازی را ادا کنند

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه منصوریان فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد و به فولاد آمده است که به این تیم کمک کند. این مربی بداند که همه پیشکسوتان فولاد خوزستان در این مسیر پشت او هستند و به او کمک می‌کنند. شاید خیلی‌ها به دلایلی از منصوریان دلگیر باشند و همین باعث شد شعارهایی علیه او در دیدار با ملوان در ورزشگاه سر داده شود اما یادمان نرود مهمان‌نوازی رسم ما خوزستانی‌ها است و باید مشکلاتی که از قبل بوده فراموش شود و باید از منصوریان برای بهبود وضعیت فولاد حمایت شود. از همه طرفداران فولاد و فوتبال خوزستان و تمام طوایف استان خوزستان می‌خواهم رسم مهمان‌نوازی را ادا کنند و صبور باشند زیرا با شناختی که از علیرضا منصوریان دارم، مطمئنم به جای جای محلات اهواز و کوچه‌های این شهر سر می‌زند و ضمن اینکه در کنار مردم خوزستان خواهد بود، بابت اتفاقات گذشته از مردم این استان دلجویی خواهد کرد.

بختیاری‌زاده همچنین عنوان کرد: فولاد مقابل ملوان یک بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و به نظرم ملوان مقابل فولاد اصلاً حرفی برای گفتن نداشت. خوشبختانه بعد از مدت‌ها یک بازی هجومی از فولاد دیدیم و حتی فولاد می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند و به نظرم می‌توانست با اختلاف چهار، پنج گل برنده باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.