×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
منطقه ویژه با ریل گذاری و برنامه ریزی از سکون خارج و تبدیل به یکی از فعال ترین مناطق ویژه کشور شده است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس انصاری در آغازین روزهای سال جدید، به طور جداگانه با حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه، رستگار فرماندار، حجت الاسلام غفاری رییس دادگستری و حجت الاسلام سعادت پور دادستان شهرستان لامرد دیدار و در خصوص تحولات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در این دیدارها به گوشه ای از مجموعه فعالیت های گسترده در منطقه ویژه و تبیین آن ها پرداخت.
انصاری با تبریک عید نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از پیگیری و بررسی مشکلات سرمایه گذاران بخصوص در بحث سیمان خبر داد.
وی در ادامه از پویایی و فعالیت مطلوب و تکثر ماشین آلات راه سازی در منطقه ویژه گفت و افزود: بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پروژه در زمینه تکمیل زیرساخت منطقه ویژه به مناقصه رفته است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به اینکه نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی غدیر با پیگیری های بی وقفه و حمایت های ایمیدرو مشکلات آن مرتفع شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است افزود: در سال گذشته شاهد سرمایه گذاری ٢٣۵ میلیون دلاری و ١۴ هزار میلیارد تومانی شرکت های مختلف پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بوده ایم که بی شک برکات زیادی برای شهرستان و جنوب کشور خواهد داشت.
انصاری در ادامه به پروژه بزرگ و مهم انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان لامرد پرداخت و بیان داشت: قرارداد انتقال آب خلیج فارس به استان فارس اتفاقی مبارک و بسیار مهم است که با تلاش، پیگیری و ممارست و حمایت های بی دریغ ایمیدرو خوشبختانه محقق شد و با خرید تضمینی ایمیدرو و منطقه ویژه اجرایی می‌شود.
وی پروژه آزاد راه لامرد – پارسیان را یکی دیگر از مگا پروژه هایی ذکر کرد که با مشارکت و حمایت ایمیدرو احداث خواهد شد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پایان تصریح کرد: منطقه ویژه با ریل گذاری که در سال قبل انجام شد از سکون خارج شده و یکی از فعالترین و پرکارترین مناطق ویژه کشور هست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.