×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مهر قبولی روی گزارش حسابرسی شرکت مس

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: با تلاش و زحمات تک‌تک کارکنان و مدیران شرکت مس، در سه‌ماهه نخست امسال ۹۵۰۰ میلیارد تومان سود کردیم که نشان می‌دهد شرکت مس روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند. همچنین تا امروز ۱۰۰ هزار تن تولید کاتد داشته‌ایم که ۹۵ هزار تن آن فروش رفته است.

سعدمحمدی با بیان اینکه شرکت مس روند صعودی خود را به‌خوبی طی می‌کند، ادامه داد: تراز تولید و فروش با شرایط خوبی به پیش می‌رود و امیدواریم روند شرکت در سه‌ماهه دوم بهتر از سه‌ماهه نخست امسال باشد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به میزان فروش شرکت، گفت: با وجود تعطیلات عید، در فروردین ماه امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان فروش ثبت شد. همچنین در تیرماه ۷۷۴۴ میلیارد تومان فروش داشتیم که مجموع فروش بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان شده است.
به گفته وی این امر نشان‌دهنده این است که مسیر شرکت صعودی است و می‌توانیم در آینده با فاصله بسیار زیادی جایگاه خود را در رتبه اول به ثبت برسانیم.

با وجود تعطیلات عید، در فروردین ماه امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان فروش ثبت شد. همچنین در تیرماه ۷۷۴۴ میلیارد تومان فروش داشتیم که مجموع فروش بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد تومان شده است.

سعدمحمدی شرایط شرکت را در سال آینده به مراتب بهتر پیش‌بینی کرد و گفت: با در مدار قرار گرفتن معدن دره‌زار، درآلو و کنسانتره حاصل از سرباره سرچشمه (طرح فلوتاسیون) شرایط بسیار بهتری خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: با مجموع این‌ها حداقل حدود ۳۵۰ هزار تن کنسانتره به شرکت مس ‌افزوده شده و این مجموع کنسانتره سبب می‌شود شرکت از نظر اقتصادی و مسیر حرفه‌ای مسیر خوب و شفافی را طی کند.
وی بر لزوم توجه به توسعه در شرکت مس تأکید کرد و اظهار داشت: باید به توسعه‌ها اهمیت داده شود و سرفصل آینده شرکت به توسعه‌ها وابسته است و اگر شرکتی توسعه نداشته باشد محکوم به نابودی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در شرایط اقتصادی کنونی می‌توانیم در ایجاد اشتغال جدید مؤثر باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.