×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مهلت مراجعه به سایت حمایت معیشتی تا ۲۰ آذر

تجارت گردان | مهلت مراجعه به سایت حمایت معیشتی تا ۲۰ آذر

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه (۶) اعلام کرد: مهلت مراجعه به سایت حمایت معیشتی تا ۲۰ آذر است.در این اطلاعیه آمده است: تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده اند و آن دسته از افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده اند امروز و فردا این کد را دریافت خواهند کرد و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی نیست.
همچنین هموطنان می‌توانند تا ۲۰ آذر برای ثبت درخواست رسیدگی به سایت Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
با توجه به اینکه شماره گیری با کد دستوری #۶۳۶۹* نیز به حداقل رسیده است، طبق اعلام قبلی، امروز سه شنبه ۱۲ آذر، آخرین فرصت شماره گیری با این کد دستوری است و درصورت نیاز و ایجاد تقاضا هفته آینده نیز فرصتی برای سرپرستان خانواری که از این کد دستوری استفاده نکرده اند، فراهم می‌شود.

اطلاعیه (۷) ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون
اطلاعیه شماره (۷) ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون منتشر و اعلام شد: امکان دسترسی به کد دستوری #۶۳۶۹* و سامانه hemayat تا ۲۰ آذر وجود دارد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای رسیدگی به درخواست افرادی که خود را محق دریافت بسته حمایت معیشتی دولت می‌دانند، ولی در مرحله اول مشمول این طرح نشده اند، بستر‌های مناسب را آماده کرده و از سوم آذر رسیدگی به درخواست‌ها با جدیت پیگیری شده است.
به دنبال بروز برخی از اختلال‌ها در اپراتور همراه اول از ابتدای این فرایند مشکل‌هایی پیش آمده است که متاسفانه بخشی از آن همچنان وجود دارد، با این حال جای هیچ نگرانی وجود ندارد و در صورتی که مراجعه سرپرستان خانوار با مشکل مواجه شد ضمن صبوری این اطمینان وجود دارد که به تمامی درخواست‌ها رسیدگی خواهد شد.
با توجه به برخی اختلال‌ها، امکان دسترسی به کد دستوری #۶۳۶۹* و سامانه hemayat تا ۲۰ آذر وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.