×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳ خرداد , ۱۴۰۳
موانع تولید واحدهای صنعتی کاهش خواهد یافت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شامگاه دوشنبه ( ۱ آبان ۱۴۰۲ ) علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صادق جعفری چگنی دادستان استان خوزستان و جمعی از مقامات قضایی و محلی از پتروشیمی مارون در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی و رفع موانع تولید صنعت پتروشیمی انجام شد، پیام برزگر با بیان ظرفیت‌های بالای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و میزان ثروت آفرینی آن برای کشور، خواستار حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید شرکت‌های پتروشیمی از سوی قوه قضاییه شد.
معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مناطقی که اهمیت زیادی در تولید و ایجاد اشتغال دارد، شهرستان‌ بندرماهشهر است و در بازدیدی که از پتروشیمی مارون انجام شد، مشکلات این واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.
علی جمادی اضافه کرد: مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه و دادگستری استان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش بر این است که موانع و مشکلات با کمترین آسیب و بدون هیچگونه مساله خاصی در مسیر تولید رسیدگی شوند.
صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز بیان کرد: با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان خوزستان و سایر اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در شش ماهه اول امسال از بیکاری چهار هزار نفر جلوگیری و یا به کار بازگشتند.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی نهایت حمایت خود را از صنایع و واحدهای تولیدی در برنامه کاری خود دارد، گفت: در این مدت شاهد احیای مجدد برخی واحدهای تولیدی با رفع موانع قضایی از آن‌ها بوده‌ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.