Categories: بانک و بیمه

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص‌های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.
گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.

فتحنایی

Recent Posts

هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف تأمین اجتماعی قوت می‌گیرد

مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی…

4 ساعت ago

اجرای پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران سرعت می گیرد/ صدور دستور تصویب پروژه آهن اسفنجی در کمیته سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی

حسین علایی، مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به همراه مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت…

4 ساعت ago

فراخوان دعوت به مشارکت شرکت‌های نوآور و حقوقی جهت داوری برخط پرونده‌‎های شکایت از کسب و کارهای اینترنتی دارای اینماد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر دارد در راستای افزایش کیفیت خدمات و حمایت از…

4 ساعت ago

هم‌اندیشی شبکه فروش خراسان با مدیرعامل بیمه سینا

مدیرعامل بیمه سینا طی سفر به مشهد مقدس با شبکه فروش استان‌های خراسان رضوی، شمالی…

4 ساعت ago