به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخصهای مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.
گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.
مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی…
حسین علایی، مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به همراه مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت…
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر دارد در راستای افزایش کیفیت خدمات و حمایت از…
غلامرضا مصباحی مقدم گفت: بازار سرمایه ایران، همگام با آخرین تحولات بازار سرمایه اسلامی و…
در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد…
مدیرعامل بیمه سینا طی سفر به مشهد مقدس با شبکه فروش استانهای خراسان رضوی، شمالی…