×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
موفقیت واکسن کرونای ایرانی موجب تحریم‌های امریکا

 سید امیرحسین مدنی در گفتگوبا صدا و سیما در پاسخ به این سوال که علت تحریم بنیاد برکت از سوی امریکا چیست؟ افزود: این غیض امریکاست که بروز کرده است و الحمدالله مردم دارند متوجه می‌شوند و برای خودمان هم رفته رفته روشن‌تر می‌شود که این‌ها دشمنی شان با شخص نیست بلکه دشمنی شان با ملت و موفقیت‌های علمی ایران است و اینکه وقتی شرکت دانش بنیان برکت را که مشغول واکسن سازی است، تحریم می‌کنند یعنی که می‌خواهند مغز‌ها و پیشرفت‌ها را تحریم کنند.وی با بیان اینکه ما که در مجموعه بنیاد برکت هستیم نمی‌دانیم که این تحریم‌ها چه معنی می‌دهد گفت: این تحریم‌ها معنی ندارد چراکه ما تمام اتکایمان به توان داخلی است، ولی این باعث ناراحتی است که مجموعه‌ای که روی پای خودش و با اتکا به ظرفیت‌های خود سرمایه گذاری می‌کند و به پیشرفت می‌رسد، اینگونه مورد دشمنی و غیض آمریکا قرار می‌گیرد.
مدیر عامل بنیاد برکت با تاکید بر اینکه علت اصلی تحریم امریکا، تولید واکسن ایرانی کروناست، افزود: رفتار آمریکا کودکانه است، زیرا این تحریم‌های خنده دار، هیچ تاثیری در فرآیند کار ما ندارد.
آقای مدنی افزود: اینکه تابه حال گفته می‌شد این‌ها با تحریم هایشان سلامت مردم ایران را به بازی گرفته اند اثبات شد و این شعار‌هایی را که در حوزه درمان می‌دهند که ما تحریم نمی‌کنیم، خودشان در آخرین روز‌های این دولت به طور شفاف و بی پرده نقض کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.