×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
موکب خدمت‌رسانی به زائران در مرز «ریمدان» سیستان و بلوچستان برپا شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و آغاز پیاده‌روی زائران به سمت کربلا معلی و نجف اشرف، شرکت ملی صنایع مس ایران اقدام به برپایی موکب های خدمت‌رسانی کرده است.
‎یکی از این موکب‌ها متعلق به مجتمع مس شهربابک است که در منطقه مرزی ریمدان واقع شده و با بیش از ۴۰ نفر خادم به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

‎بر اساس این گزارش، محمدجواد خلیلی مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط‌عمومی شرکت مس با حضور در منطقه مرزی ریمدان واقع در استان سیستان و بلوچستان از نحوه خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اقدامات قرار گرفت.


‎خلیلی تأکید کرد: شرکت ملی مس تلاش دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرایط سفر عاشقان به کربلای معلی را تسهیل کند.

مرز «ریمدان» پذیرای زائران پاکستانی و هندی است که از این منطقه وارد خاک ایران می‌شوند و به زیارت سرور ‌و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) می‌روند.

گفتنی است در روزهای گذشته حجت الاسلام والمسلمین مهامی نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه زاهدان، مرحمتی معاون استانداری سیستان و بلوچستان، رأفت فرماندار شهرستان دشتیاری از موکب شهدای شرکت ملی صنایع مس بازدید کردند.
پخت و پخش روزانه بیش از ۷ هزار پرس غذا، توزیع آب و شربت، برپایی چایخانه‌، توزیع بسته‌های فرهنگی و پخش نوحه و برپایی مراسم سینه‌زنی گوشه‌ای از اقدامات این موکب است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.