×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از خادمان حرم مطهر رضوی

به گزارش تجارت گردان به نقل ازروابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، کاروان خادمان بارگاه ملکوتی شمس‌الشموس، صبح امروز، شنبه ۲۱ خردادماه، در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان حضور یافتند و زمینه‌ساز عرض ارادت کارکنان این مجتمع به امام رضا(ع) شدند.

در این برنامه سه نفر از خادمان حرم مطهر رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) پس از استقبال حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا کرمی‌نژاد، مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از مدیران مجتمع در دفتر حسین احمدی، عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان حضور پیدا کردند.

 مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در دیدار با خادمان حرم رضوی، با قدردانی از حضور آنها در این مجتمع، اظهار داشت: حضور ارزشمند خادمان امام رضا(ع) در این مجتمع موجب خیر و برکت است.

خدّام بارگاه نورانی ثامن‌الائمه(ع) سپس به بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع مس سرچشمه پرداختند که با استقبال گرم و باشکوه کارکنان روبه‌رو شدند.

خدّام رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) همچنین در شهر سرچشمه حضور یافتند و از بخش‌های اداری مجتمع مس سرچشمه نیز بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.