×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ناپولی قهرمان کوپا ایتالیا

تجارت گردان | ناپولی قهرمان کوپا ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر،در دیدار پایانی این رقابت‌ها، دیشب تیم‌های یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه المپیکوء شهر رم به مصاف هم رفتند که تلاش بازیکنان ۲ تیم در طول ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در ضربات پنالتی، بازیکنان ناپولی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و با برتری ۴ به ۲ مقابل حریف نامدار، جام قهرمانی را از آن خود کردند….
رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از چند ماه تعطیلی، دیشب با برگزاری ۲ بازی به جا مانده از هفته بیست و هشتم پیگیری شد.
منچسترسیتی با پیروزی ۳ به صفر مقابل میهمانش آرسنال، بخت خود را برای کسب عنوان نایب قهرمانی افزایش داد. رحیم استرلینگ، کوین د بروینه و فیل فودن برای منچستر سیتی در این بازی گل زدند، ضمن آنکه آرسنال از دقیقه ۴۹ با اخراج داوید لوییز، ده نفره به بازی ادامه داد.
در دیگر دیدار دیشب، تیم‌های استون ویلا و شفیلد یونایتد به تساوی بدون گل رضایت دادند.
***
در آلمان و در چارچوب هفته سی و دوم بوندس لیگا، دیشب تیم رده دومی دورتموند که پس از مسجل شدن قهرمانی بایرن، دیگر انگیزۀ چندانی نداشت، در دیداری خانگی با ۲ گل مغلوب ماینتس شد و نایب قهرمانی اش نیز در معرض خطر قرار گرفت.
در دیگر بازی‌های دیشب، لایپزیش و دوسلدورف به تساوی ۲ – ۲ رسیدند، بایرلورکوزن ۳ به ۱ کلن را شکست داد، فرانکفورت ۲ به ۱ ازسد شالکه گذشت و آگزبورگ در خانه ۱ به ۳ به هوفن هایم باخت.
***
در ادامه هفته بیست و نهم لیگای اسپانیا، دیشب اتلتیکو مادرید با ۵ گل میزبانش اوساسونا را درهم کوبید، ایبار و اتلتیک بیلبائو به تساوی ۲ – ۲ دست یافتند و بازی وایادولید و سلتاویگو هم بدون گل مساوی خاتمه یافت.
رقابت‌های این هفته امشب با دو بازی به پایان می‌رسد که طبق برنامه، آلاوس با سوسیداد و رئال مادرید با والنسیا برابر هم به میدان می‌روند.
***
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در زمین خود ۱ به ۲ مغلوب بنفیکا شد، در این بازی مهدی طارمی – مهاجم ایرانی ریو آوه، تک گل تیمش را در دقیقه ۲۶ به ثمررساند. طارمی با گلزنی در این دیدار ۱۰ گله شد و به رده دوم برترین گلزنان صعود کرد.
در این بازی، داور ۳ بازیکن ریو آوه را بترتیب در دقایق ۶۲، ۷۲ و ۹۲ از زمین اخراج کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.