×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نتایج مزایده سراسری الکترونیکی 269 اموال تملیکی اعلام شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی از اعلام نتیجه مزایده سراسری عمومی الکترونیکی ۲۶۹ سازمان خبر داد و اظهار کرد: این سازمان در راستای اجرای برنامه ها و سیاست های تعیین شده در تسریع تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، اقدام به برگزاری مزایده های سراسری و حراج های عمومی کرده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: قیمت پایه کالاهای عرضه شده در این مزایده، ۲ هزار و ۶۷۵ هزار میلیارد تومان بود که ۴۹۳ میلیارد تومان آن دارای پیشنهاد بود.

وی با بیان اینکه ۶۳۰ میلیارد تومان کالا در این مزایده به فروش رسید، گفت: نرخ رشد میزان فروش به دارای پیشنهاد ۲۷٫۵ درصد بوده است.

غلامی باغی با اشاره به برگزاری این مزایده در ۳۰ استان کشور بیان کرد: خودروی سواری، ماشین آلات راهسازی و معدنی،انواع قطعات خودرو،لوازم خانگی و … در این مزایده عرضه شد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برندگان مزایده طی ۷۲ ساعت آینده با واریز وجه می توانند با مراجعه به ادارات کل کالای خود را تحویل بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.