×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نخستین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سینا برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در این مسابقات که با هدف ایجاد نشاط و گسترش فرهنگ ورزش در بین کارکنان بانک برگزار شد، شرکت‌کنندگان در رشته‌ فوتسال و شطرنج در سطح کشوری و دارت، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و طناب‌کشی در سطح منطقه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این المپیاد ورزشی در حدود ۴۰۰ نفر از کارکنان شاغل در واحدهای ستادی و شعب بانک در رشته‌های مختلف حضور داشتند و افراد حائز رتبه‌های اول تا سوم در رشته‌های انفرادی و تیمی با دریافت لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیرعامل بانک سینا مورد تقدیر قرار گرفتند.

غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی این بانک، ضمن تشکر از مشارکت فعّال کارکنان، هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط و طراوت روحی در بین کارکنان بانک دانست و تأکید کرد: گسترش فرهنگ ورزش، تضمین‌کننده سلامت است که ضرورت دارد در برنامه هفتگی کارکنان لحاظ شود.

وی افزود: یکی از مزیت‌های اصلی بانک سینا، بهره‌مندی از نیروی انسانی شایسته، جوان و پرانرژی است که همواره در عرصه خدمت‌رسانی به گروه‌های مشتریان نهایت سعی و تلاش خود را به کار گمارده‌اند.

فتحعلی خاطرنشان ساخت: هر مجموعه‌ای دارای ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی انحصاری است و فرهنگ توجه به سرمایه‌های انسانی و رفع احتیاجات آن‌ها به عنوان جزء لاینفک فرهنگ سازمانی بانک سینا، نهادینه شده است.

بر اساس این گزارش، در رشته فوتسال، مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی با حضور ۱۹ تیم ویژه آقایان در سال جاری طی دو مرحله به صورت دوره‌ای در شهرهای رامسر و تهران برگزار شد.

در مرحله نهایی این مسابقات ۴ تیم از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، مازندران و آذربایجان غربی به دیدارهای پایانی راه یافتند که در خاتمه این مسابقات تیم مازندران با غلبه بر تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم تهران، حائز مقام دوم شد.

در دیدا رده‌بندی نیز دو تیم آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم آذربایجان غربی با برتری ۳ بر ۱ به مقام سومی رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.