×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نخستین جلسه شورای مدیران ایرانول با حضور مهندس محسنی مجد برگزار شد

تجارت گردان | نخستین جلسه شورای مدیران ایرانول با حضور مهندس محسنی مجد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات، در ابتدای این جلسه مهندس محسنی مجد با اشاره به اینکه ایرانول به همت کارکنان و کارگران متعهد و کوشایش به این جایگاه رسیده و در کشور می درخشد، گفت: باید باادامه این روند دست به دست هم دهیم و ایرانول را به اهدافش نزدیک و از وضعیت مطلوب به عالی مبدل کنیم، این امر محقق نمیشود مگر با پشتکار و ایمان راسخ بر توانمندی ها و استفاده به موقع از فرصت ها.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با تاکید برمسئولیت پذیری بیشتر در امور محوله ، افزود: در حال حاضر ایرانول در کشور رتبه دوم را دارد که با تلاش جمعی و همت کارکنان می توانیم این فاصله را از بین برده  و در صنعت روانکاران به رتبه اول دست یابیم. البته نقدهایی هم به قسمت های مختلف دارم که در زمان خود با دوستان مطرح خواهم کرد.

مهندس محسنی مجد در ادامه با بیان اینکه در بحث فروش باید توجه ویژه داشته باشیم تا در سه ماه پایانی سال به اهداف مشخص شده دست یابیم، تصریح کرد: برای دستیابی به این موضوع باید با افزایش ظرفیتهای  فروش  و تاکید بر فروش نقدی و پیگیری وصول مطالبات جدیت بیشتری داشته باشیم و نگذاریم امانتی که به ما سپرده اند در آن خدشه ای وارد شود.

وی در ادامه افزود: من افتخار می کنم به حراست و مراقبت از بیت المال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وظیفه شرعی و قانونی خود میدانم و توقع دارم تا با تمام توان مدیران ایرانول توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه به صادرات نیز اشاره کرد و گفت: در صادرات نیز باید روند فعلی را بهبود بخشیم و توقعات بیشتری در این زمینه دارم.

مهندس محسنی مجد با تاکید بر اینکه در هر شرکتی نیروی انسانی مهمترین رکن است و باید کرامت آن حفظ شود، اظهارداشت: خانواده پرسنل باید افتخار کنند که در ایرانول کار و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول همچنین درخصوص طرح و توسعه روند پیگیری پروژه ها را خواستارشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.