×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نخستین حضور گروه مپنا در نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۰

در این نمایشگاه که با حضور فعالان بخش تولید و عرضه فولاد همراه بود، گروه مپنا نیز برای نخستین بار، به منظور معرفی توانمندی‌های خود در تأمین نیازهای برق صنایع، مشارکت در طرح‌های توسعه مجموعه‌های فولادی و افزایش سطح همکاری با شرکت‌های دست‌اندرکار در این رویداد حاضر بود و نمایندگان این گروه، پاسخگو و میزبان بازدیدکنندگان بودند.
در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰، آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و صنایع وابسته عرضه شد. تولیدکنندگان فولاد، تأمین‌کنندگان مواد اولیه، شرکت‌های دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی در صنعت فولاد، شرکت‌های حمل و نقل، انجمن‌ها و سندیکاهای تولیدی و علمی و شرکت‌های ارائه کننده ماشین‌آلات، تجهیزات و مواد مصرفی در این دوره از نمایشگاه حضور داشتند. شرکت‌کنندگان خارجی نیز از کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین، سوئد، اسپانیا و یونان بودند. 
این رویداد سه روزه در ۲ بخش نمایشگاهی و همایش برگزار شد که تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه، فراورده‌های دیرگداز و روان‌سازها از جمله موضوعات و یا محصولات ارایه شده در بخش نمایشگاهی بود. “آینده صنعت فولاد، چالش‌ها و فرصت‌های فراروی آن و چشم‌انداز بازار فولاد در دوران پسا کرونا، چالش‌های موجود در تأمین مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی در صنعت فولاد در دوران پسا کرونا و یافته‌های جدید در زمینه افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف آب و انرژی در صنعت فولاد و یافته‌های نوین در زمینه‌های استخراج، آهن‌سازی، ذوب و ریخته‌گری، شکل‌دهی، بهبود خواص مکانیکی، سطح و پوشش، خوردگی، جوشکاری و مواد دیرگداز” از موضوعات مطرح در این رویداد بود.
“وضعیت نیروی انسانی صنعت فولاد در دوران پسا کرونا، یافته‌های جدید در زمینه تولید و استفاده از فولادهای نسل جدید، نقش گسترش زیرساخت‌های ریلی، جاده‌ای، اسکله‌ای و تأسیسات بندری بر توسعه پایدار صنعت فولاد، گسترش صنایع پایین دستی، بالادستی در توسعه پایدار صنعت فولاد و مدل‌سازی و شبیه‌سازی فرآیندهای خط تولید فولاد”، دیگر موضوعات بیست و سومین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران (سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰)، محسوب می‌شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.