×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نخستین پروژه نهضت ملی مسکن همدان افتتاح شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن ـ هیبنا؛ حسن خطیب زاده با بیان اینکه این پروژه ملی و استانی با حضور نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران ارشد استانی افتتاح شد، افزود: با شروع عملیات پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی طرح نهضت ملی مسکن در این استان با شتاب بیشتری ادامه می یابد.

وی با اشاره به ابلاغ طرح کوشش ( بخشودگی جرائم تسهیلاتی ) اظهار داشت: اصلی ترین چالش بانک مسکن مطالبات معوق است که بخش بیشتر آن مربوط به تسهیلات تکلیفی از جمله مسکن مهر و روستایی است. تسهیلات گیرندگانی که تاکنون به دلایل مخلتف موفق به تسویه بدهی خود با بانک نشده اند می‌توانند از شرایط ویژه و متنوع طرح کوشش برای بخشودگی جرائم برخوردار شوند.

مدیر شعب استان همدان در ادامه به مسئولیت اجتماعی بانک اشاره کرد و بیان داشت: تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات مقاوم سازی روستایی، ازدواج، تسهیلات افراد تحت پوشش سازمانهای حمایتی، فرزند آوری و … از مهمترین اولویتهای شعب بانک مسکن این استان است بطوریکه تاکنون در قالب ۲٫۰۷۱ قرارداد نزدیک به ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات برای ازدواج جوانان و فرزند آوری پرداخت شده است. همچنین تمامی اعتبارات تخصیص داده شده به استان در این بخشها در اسرع وقت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.