×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نساجی با ۵۰ درصد توان خودش است

اسماعیی مربی نساجی که به دلیل اخراج ساکت الهامی از سوی باشگاه به نشست خبری پیش از بازی فردا دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان آمده بود، اظهارکرد: قطعا بعد از اتفاقاتی که برای باشگاه رخ داد ما یک بازی سخت پیش رو داریم. شرایط نفت به نوعی مثل نساجی است و دقیقا هر دو تیم برای برد به میدان می آیند.

به گزارش ایسنا، وی افرود: معمولا به این صورت بود که طی سالیان گذشته با توجه به تیم خوبی که نفت دارد همیشه یک رقابت خوب بین نفت و نساجی بوده است. 

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: از تماشاگران نفت هم تشکر می کنم که در فینال جام حذفی مشوق و کمک تیم بودند. جا دارد از زبان مردم خوب قائم شهر و مازندران از مردم خوب مسجدسلیمان قدردانی کنم.

وی عنوان کرد: بازی سختی در پیش داریم که برای دو تیم سخت است. البته باتوجه به همدلی و رفاقتی که بین دو تیم نفت و نساجی و تماشاگران آن ها است، امیدوارم بازی به صورتی باشد که تماشاگران رضایت داشته باشند.

اسماعیلی گفت: باتوجه به شرایطی که تیم ما دارد و بازی های امسال و همچنین این که آمد و رفت در کادرفنی زیاد بود،  این موضوع نیز فشار مضاعفی به تیم وارد. ضمن این که  سه چهار بازیکن تیم ما مشکلاتی دارند و خیلی از بازیکنان مصدوم هستند.  تیم ما با ۵۰ درصد توان خودش است ولی امیدوارم فردا با تمام توان مان بازی خوبی به نمایش بگذاریم. 

انتهای پیام

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.