×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«نشان بانک» ایوا؛ شعبه‌ای که در عید هم تعطیل نیست

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، شهروندان، مشتریان بانک ملی ایران و کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند در سرویس «نشان بانک» تمام خدماتی که از یک بانک حضوری انتظار دارند، را دریافت کنند. برای استفاده از این سرویس، ابتدا می‌بایست امضای دیجیتال خود را در قسمت گواهی امضا برای احراز هویت غیرحضوری ثبت کنید.

شهروندان پس از ثبت احراز هویت غیر حضوری‌شان، می‌توانند به‌سهولت و سرعت و بدون نیاز به حضور در بانک، افتتاح حساب ریالی و حتی فراتر از آن افتتاح حساب ارزی (دلار و یوروی) را در این سرویس انجام دهند و ملی کارت حساب بانکی خود را به‌صورت آنلاین دریافت کنند.

کاربران اگر در طول تعطیلات نوروز با اتفاقاتی همچون مفقودی ملی کارت مواجه شدند، هم می‌توانند از طریق سرویس نشان بانک، کارت مفقود شده را، آنلاین مسدود کنند.

از دیگر خدمات جذاب سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا، استعلام و صدور دسته چک است؛ بنابراین شهروندان می‌توانند در طول تعطیلات به‌صورت آنلاین وضعیت چک‌ها را استعلام و بررسی و حتی نسبت به صدور دسته چک جدید اقدام کنند.

ایوا یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توان به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، استعلام و پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو، خرید بیمه‌نامه‌ و بسیاری از خدمات متنوع دیگر همیشه دسترسی داشت.

«نشان‌بانک» سرویس متمایز اپلیکیشن ایوا است که شعبه دیجیتال بانک ملی ایران محسوب می‌شود و کاربران ایوا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک می‌توانند از خدمات پرشمار آن بهره‌مند شوند. با ارسال عدد ۱ به ۲۰۰۰۴۴۴ می‌توان لینک دانلود رایگان اپلیکیشن ایوا را دریافت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.