×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست آموزشی مدیر بیمه های زندگی با مدیران عالی سازمان فروش

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون؛ در ابتدای این جلسه محمد حسین یوسفی به ارائه عملکرد شبکه فروش در سال های اخیر و ارائه تحلیل آماری آن پرداخت.

وی با تاکید بر اهتمام بیشتر اعضای شبکه فروش در یازدهمین سال فعالیت شرکت بیمه تعاون و همچننین اشاره به افزایش سرمایه۱۴۰درصدی، افزود: درصدد ارائه خدمات آموزشی به شکل حضوری و الکترونیکی هستیم تا امکان بهره مندی تمامی نمایندگان و مشاوران در هر لحظه و هر مکان فراهم شود.

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون در ادامه به اهمیت برگزاری جلسات آموزشی و همفکری با اعضای شبکه فروش در اجرای طرح های پیش رو اشاره و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا درک مشترکی بین همکاران و اعضای سازمان فروش ایجاد نماییم تا موجبات هم افزایی و موفقیت بیشتر در صنعت بیمه را فراهم آوریم.

در ادامه این جلسه مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تعاون ضمن بیان اینکه این جلسه به منظور شنیدن نقطه نظرات مدیران عالی سازمان فروش در حوزه بیمه های زندگی و بررسی راه کارهای افزایش پرتفو تشکیل شده است، از اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته و برنامه آتی در حوزه آموزش سخن گفت و به سوالات مدیران عالی سازمان فروش پاسخ داد.

در انتهای این نشست نیز کلیات طرح بیمه و بانک که خدمتی جدید از بیمه تعاون می باشد معرفی، نحوه اجرای آن تشریح و راهکارهای عملی تحقق اهداف مدنظر بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.