×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و مدیر کل صدا وسیمای استان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مدیر کل صدا و سیمای اصفهان در این دیدار، به اهمیت تولید ملی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های اصلی رسانه ملی، حمایت از تولید ملی است و به ویژه انعکاس دستاوردهای صنعتی، اقتصادی و تولیدی نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارد .
وی ارتباط صدا وسیما و ذوب آهن اصفهان در سال های اخیر را بسیار خوب و تعاملی دانست و گفت: رسانه ملی در جبهه فرهنگی و ذوب آهن در جبهه صنعت و اقتصاد جهاد می کند که هر دو برای مقابله با دشمنان این مردم، اهمیت حیاتی دارند و لذا توسعه همکاری ها در نهایت منجر به خدمت بیشتر به جامعه می شود .
عبدالحسینی اظهار داشت: صدا و سیما نسبت به دغدغه های صنایع از جمله ذوب آهن اصفهان در موضوعاتی همچون بومی سازی، محیط زیست، کمبود آب و برق و … واقف است و آن ها را دغدغه های خود نیز می داند و لذا در این زمینه با مشارکت صنایع تولید محتوا و پیگیری می کند .
وی ذوب آهن را یکی از معدود صنایع کشور دانست که به لحاظ سابقه فعالیت های فرهنگی از جایگاه والایی برخوردار است و افزود: یکی از رویکردهای مهم صدا و سیما، تولید برنامه های مشارکتی است و سازمان های بزرگی همچون ذوب آهن اصفهان که علاوه بر تاثیرات اقتصادی و صنعتی، به لحاظ اجتماعی و فرهنگی نیز دارای جایگاه مهمی هستند با  همکاری در تولید این برنامه ها، نقش خود را در ارتقاء فرهنگ جامعه به ویژه در جهت آگاهی افکار عمومی از دستاوردهای صنعتی به خوبی ایفا می کنند .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از ارتباط خوب و نگرش سازنده صدا و سیمای اصفهان به صنعت و اقتصاد استان قدردانی نمود و اظهار داشت: این تعامل قطعاً موجب اثرات بسیار خوبی در عملکرد هر دو سازمان می شود و به ویژه در شرایط سخت می توان موجب پایداری بیشتر و پیشرفت سریع تر شود.
مهندس رخصتی اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان در تمام فعالیت های خود به مسئولیت اجتماعی توجه دارد . این شرکت با توسعه صادرات به رفع نیازهای ارزی پرداخته و با کاهش مصرف آب از طریق بازچرخانی و همچنین سرمایه گذاری در جذب پساب شهرهای اطراف که مصرف آب این شرکت را ۵۰ درصد کاهش داده به دنبال این است که برداشت آب از زاینده رود را به حداقل برساند .
وی افزود: ذوب آهن از نیروگاه جهت تولید برق برخوردار است که در واقع به نوعی صرفه جویی در مصرف آب کشور نیز محسوب می شود اما باید گاز مورد استفاده این نیروگاه ها با قیمت گاز نیروگاهی محاسبه شود تا صنایع، بیشتر به تولید برق ترغیب شوند که در نهایت افزایش تولید ملی را به همراه دارد .
مهندس رخصتی ابراز امیدواری نمود که ارتباط و تعامل ذوب آهن اصفهان و صدا و سیمای اصفهان در راستای خدمت به جامعه و اقتصاد کشور بیش از گذشته توسعه یابد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.