×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نشست های تعاملی هیات مالی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان با مدیران عامل بانک های کشور

 سلیمی در نشست با دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت با اشاره به عملکرد بانک ملت و سرعت ارائه خدمات در تامین نیازهای شرکت در بخش ارزی و تامین کالاهای ضروری در شرایط تحریم های ظالمانه از کارکنان این بانک به عنوان کارکنانی حرفه‌ای نام برد و افزایش سطح تعاملات فی مابین در آینده نزدیک را خواستار شد.
وی از بانک ملت به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین بانک ها در شبکه بانکی کشور یاد کرد و با تاکید بر لزوم افزایش سطح همکاری بانک ملت و شرکت ذوب آهن اصفهان اظهار امیدواری کرد که این همکاری ها در سال جاری در حوزه های مختلف تقویت شود.
دولت آبادی مدیر عامل بانک ملت نیز با اشاره به سطح همکاری‌های بانک ملت و ذوب آهن اصفهان در سنوات دور، از این شرکت به عنوان یکی از مشتریان استراتژیک بانک ملت نام برد.
وی همچنین راهکارهایی را برای گسترش سطح همکاری‌های دو مجموعه در دو حوزه بانکی و همچنین همکاری‌های مشترک ارائه کرد.
معاون مالی و اقتصادی شرکت و هیات ذوب آهن در نشست با علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین راهکارهای افزایش سطح همکاری را بررسی کردند. ابراهیم علیخانی مدیر مالی شرکت در این نشست برنامه‌های افزایش تولید، تامین سرمایه ثابت و در گردش  توسط سیستم بانکی کشور را عامل مهمی برای ادامه اجرای پروژه‌های صنعتی کشور دانست و گفت: برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدتی در شرکت ذوب آهن اصفهان تدوین گردیده است و در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز، ضمن کاهش ارزبری در کشور امکان تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر و همچنین ارتقای ظرفیت های نقدینگی شرکت نیز در آینده فراهم‌ خواهد شد.
علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین نیز با بیان این که جذب منابع برای بانک بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: همکاران با اتکا به ظرفیت ها و امتیازات بانک باید برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی تلاش کنند.
وی یکی از عوامل مهم در این زمینه را جذب منابع ارزان قیمت دانست و تصریح کرد: یکی از راه های جذب منابع ارزان قیمت، بازاریابی و تعامل با اشخاص حقوقی است چرا که این اشخاص هم زمینه حضور مشتریان جدید به بانک را فراهم نموده و هم با تزریق منابع ارزان قیمت به بانک و دریافت خدماتی چون تسهیلات و تعهدات، به افزایش و ارتقاء درآمدها و نهایتا تقویت جایگاه بانک کمک می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.