×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست هماهنگی برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، «حاج قاسم سلیمانی»

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، در این نشست مقرر شد با هماهنگی چهار مجتمع تولیدی شرکت ملی صنایع مس ایران اقدامات مشترکی در ایام هفته مقاومت تدارک دیده شود.

برپایی موکب، اسکان و پذیرایی از زائران در مراسم یادبود شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در روستای قنات ملک زادگاه سردار دلاور شهید سلیمانی، مجتمع های چهار گانه و همچنین شهر رفسنجان، از جمله برنامه های شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین با استقرار موکب در محل گلزار شهدای کرمان فضا را برای خدمت‌رسانی چهار مجتمع مس سرچشمه، مس شهربابک، مس سونگون و مس درآلو فراهم می سازد.
گفتنی است در این موکب که مزین به پخش مداحی و نوحه خوانی در رثای ائمه اطهار(ع) و شهدای گرانقدر اسلام خواهد بود از حاضران و رهگذران پذیرایی خواهد شد.
برپایی نمایشگاهی در غرفه هایی شامل «روایت پیشرفت»، «ثبت آمار و اطلاعات زائران»، «تجربه سفر (به گلزار شهدای کرمان)»، «کودکان»، «مشاوره»، «هنر و رسانه»، «نایب‌الشهید»، «مکتب شهید سلیمانی» و «دختران حاج‌قاسم (حجاب و عفاف)» از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.
تیم جهادی و درمانی چهار مجتمع مس سرچشمه، مس شهربابک، مس سونگون و مس درآلو نیز در ایام هفته مقاومت در گلزار شهدای کرمان مستقر شده و به ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و آموزشی به زائرین سردار دل‌ها می‌پردازند.
استقرار بیمارستان مجهز سیار و اتوبوس آمبولانس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در گلزار شهدای کرمان نیز از دیگر برنامه های شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.