×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با کارشناسان ستادی

تجارت گردان | نشست هم‌اندیشی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با کارشناسان ستادی

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌ عمومی پست‌بانک‌ایران، دکترشیری در ابتدای این جلسه گفت: آن چه که در یک سازمان تجلی پیدا می‌کند، بی‌تردید نقطه آغاز  این تحول از درون سازمان نشأت می‌گیرد. هرچه توان کارشناسی سازمان پویاتر، قوی‌تر و شاداب‌تر باشد سیر تحول و رشد آن سریع‌تر خواهد بود.
وی بدنه سازمان را متشکل از کارشناسان و لایه‌های میانی برشمرد و افزود: خلاقیت و دانش‌محوری در یک سازمان در کوتاه‌مدت حاصل نمی‌شود، بلکه این آثار در بلندمدت آشکار می‌شود. از این رو، توجه به اندیشه‌ها و ایده‌های کارشناسان در بهبود فرآیند برنامه‌های سازمان، نقش‌محوری دارد.
شیری تصریح کرد: بی تردید پیشنهادهای کارشناسان در برنامه‌ریزی‌ها و مهندسی فرآیندهای اجرایی بانک لحاظ خواهد شد و با وجود محدودیت‌های سازمانی و بودجه‌ای، تمام تلاش خود را بکار خواهیم برد تا بانکی پویا و خلاق داشته باشیم.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در ادامه با تأکید بر تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت برای بهبود امور عنوان کرد: بایستی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های نهفته در بانک به نحو شایسته استفاده کنیم. اگر در سازمانی به همه افراد، فرصت‌ برابر برای شکوفایی داده شود قطعاً انگیزه کارکنان افزایش و رشد سازمان بهبود خواهد یافت.
وی در پایان تأکید کرد: پست‌بانک‌ایران سازمانی بسیار ارزشمند و غنی است و باید غنای آن را خودمان باور کنیم تا بتوانیم مواهب آن را برای ذینفعان نیز فراهم سازیم.
گفتنی است: در این نشست، کارشناسان ایده‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را در حوزه‌های ارزی – ریالی، توسعه بانکداری الکترونیکی، منابع انسانی، ارتقای سامانه‌های نظرسنجی، مهارت‌های ارتباطی در باجه‌های بانکی و سایر حوزه‌ها مطرح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.