×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی مدیران پژوهشگاه صنعت نفت با مدیرعامل پتروشیمی نوری

تجارت گردان | نشست هم اندیشی مدیران پژوهشگاه صنعت نفت با مدیرعامل پتروشیمی نوری

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری ، دکتر جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت به همراه مدیران بخش های مختلف این پژوهشگاه، ضمن حضور در مجتمع نوری و بازدید از سایت فرایندی ، طی جلسه ای با مهندس صانعی مدیرعامل شرکت، به تبادل تجربیات و بررسی راهکارهای هم افزایی در حوزه مطالعات و فناوری پرداختند.
در ابتدا مهندس صانعی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست عنوان داشت : شرکت پتروشیمی نوری همواره با تقویت و پویا نگه داشتن بخش پژوهش و فناوری خود توانسته است بسیاری از موانع ناشی از تحریم را از سر راه خود بردارد.
ایشان با اشاره به همکاری مستمر شرکت با مجموعه های دانش بنیان افزود: ما در واحد R&D توانسته ایم بسیاری از کاتالیست های مورد نیاز خود را بومی سازی نماییم که برخی از آنها امروز قابل رقابت با بهترین کاتالیست های دنیا هستند. همچنین تولید چندین هزار قطعه از قطعات اصلی مورد نیاز واحدهای شرکت با همکاری شرکت های داخلی کشور را می توان از دیگر دستاوردهای بزرگ این همکاری دانست.
مدیرعامل پتروشیمی نوری با اعلام آمادگی کامل این شرکت برای همکاری با پژوهشگاه معتبر صنعت نفت اذعان نمود : ما با آغوش باز پذیرای کارشناسان شما در زمینه های مختلف برای بررسی طرح ها و تبادل تجارب هستیم و امیدواریم از این پس نیز شاهد همکاری هایی مثبت، موثر و هدفمند در ارائه ی طرح هایی کارا و قابل اجرا باشیم .
در ادامه دکتر توفیقی ریاست محترم پژوهشگاه صنعت نفت نیز ، ضمن تحسین تفکر پژوهش گرایانه موجود در اندیشه مدیران ارشد شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت را از کارخانه جات صرفاً تولیدی متمایز دانست و خاطر نشان کرد : شرکت پتروشیمی نوری با فعالیت های گسترده خود در حوزه ی پژوهش و فناوری ثابت کرده است که به معنای واقعی یک شرکت صنعتی پویاست و ان شاء الله ما از این پتانسیل موجود ، تجارب و دانش همکارانتان در ارائه طرح های حوزه ی پتروشیمی بهره خواهیم برد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.