×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست پایانی شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش همکاران همه بخشها برای نیل به اهداف و بودجه مصوب سالانه افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در سال جاری در این مجموعه اتفاق افتاد که باید در سال جدید نیز ادامه یابد اما موارد دیگری نیز در دستور کار سال ۱۴۰۳ قرار دارد.

وی در تشریح اولویت های بیمه سینا در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: نوآوری و خلاقیت از جمله مواردی است که باید در سال جدید در تمامی فرایندهای شرکت دیده شود و تمامی اقدامات باید با چنین پیوستی صورت پذیرد.

مدیرعامل بیمه سینا، رشد و بهینه‌سازی پرتفوی بیمه‌های اموال را دارای اهمیت و اولویت دانست و ادامه داد: در سال جدید موضوع افزایش سرمایه بیمه سینا از محل آورده نقدی را دستور کار داریم تا پس از اخذ مجوزهای لازم این اقدام را برای تقویت پشتوانه مالی شرکت به انجام برسانیم.

وی در ادامه بر اهمیت انضباط مالی در ستاد و شعب تاکید کرد و گفت: این مسئله باید با جدیت و دقت پیگیری شود.

سلطانی ثانی با اشاره به لزوم ملکی شدن شعب استیجاری شرکت گفت: در سال جدید بنا داریم تا این موضوع را به سرانجام برسانیم تا مشکل جابجایی ساختمان شعب به حداقل برسد و هویت بیمه سینا در مراکز استانها مشخص باشد.

مدیرعامل بیمه سینا در بخشی از این جلسه، ضمن اهدای لوح سپاس از زحمات ۲۰ ساله کتایون هدایت پور به عنوان معاون فنی بیمه سینا تقدیر و برای وی در ادامه مسیر حرفه‌ای آرزوی توفیق کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.