×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
نظارت جدی بر رعایت بهداشت در واحد‌های صنفی

تجارت گردان | نظارت جدی بر رعایت بهداشت در واحد‌های صنفی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، قاسم نوده فراهانی در مصاحبه اختصاصی با  خبرگزاری صدا و سیما گفت: اصنافی که از شنبه هفته آینده اجازه دارند فعالیت خود را در تهران آغاز کنند حتما باید در وب سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.
وی افزود: این ثبت نام به منزله تعهد اجرای کامل ضوابط بهداشتی مصوبه ستاد مقابله با کرونا است.
نوده فراهانی گفت: بعد از ثبت نام برگه‌ای قابل چاپ به اصناف ارائه می‌شود که مجموعه تعهدات آن‌ها را نشان می‌دهد و حتماً باید این برگه را در محل کار و پشت شیشه نصب کنند. وی افزود: این تعهدات شامل رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک و دستکش و همچنین قرار دادن مواد ضدعفونی در محل کار است.
نوده فراهانی گفت: بازرسان وزارت بهداشت، اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی بر رعایت دستورالعمل‌ها و همچنین لزوم ثبت نام و نصب برگه تعهد مربوطه در محل کار نظارت می‌کنند و هر واحدی که این برگه را نصب نکرده باشد پلمب خواهد شد.
نوده فرهانی افزود: همچنان برخی از کسب و کار‌ها از جمله تالارها، قهوه خانه‌ها، رستوران ها، استخر‌ها، ورزشگاه‌ها و پاساژ‌ها باید همچنان تعطیل باشد.
وی همچنین با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش افزوده که پرداخت آن تا ۳۰ فروردین به تعویق افتاده بود، گفت: با توجه به تعطیلی کسب و کار‌های مختلف نامه‌ای را به رئیس سازمان امور مالیاتی نوشته و درخواست کرده ایم تا این مالیات تا آخر خرداد به تعویق بیفتد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.