×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نظارت مردمی و پایش فرآیندها از راهبردهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل حراست سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: “یکی از عرصه‌های بسیار مهم و محیط‌های بزرگی که می‌شود به مردم خدمت‌رسانی کرد و هر اقدامی در آن مستقیماً به آحاد جامعه باز می‌گردد؛ سازمان تأمین اجتماعی است که کارکرد آن به کل کشور باز می‌گردد.”

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: “با وجود مشکلات و چالش‌های موجود، فرصت‌های زیادی نیز داریم که باعث دلگرمی است و با همگرایی و همکاری در عرصه اقدام و عمل، امکان ارتقا خدمات وجود دارد و می‌توانیم با اقدامات مؤثر در راستای بهبود زندگی و معیشت مردم اقدام کنیم و برای ایجاد امنیت و آسایش مردم اقدامات اساسی انجام دهیم.”

دکتر موسوی استفاده از ظرفیت مردم و نظارت مردمی را از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی دانسته و تأکید کرد: “با توجه به گستردگی و تنوع بالای جامعه تحت پوشش، نیازمند کار جدی در حوزه نظارت مردمی هستیم و برای تحقق این امر اولین کار این است که درهای سازمان را به روی جامعه باز کنیم و شرایطی فراهم کنیم که مردم حقوق خود را مطالبه کنند. مردم باید با حقوق خود در تأمین اجتماعی آشنا شوند و ما باید از رویکردهای فردمحور و پایش فردی به سمت فرآیند محوری و پایش فرآیندی برویم.“

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: “در این سازمان بیش از ۱۰۰ هزار نفر پرسنل اعم از حوزه بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی مشغول به تلاش و خدمت‌رسانی هستند و حفاظت از نیروی انسانی در سازمان اهمیت بالایی دارد. مبارزه با فساد در سازمان تأمین اجتماعی به دلیل گردش مالی قابل‌توجه آن؛ اهمیت و حساسیت ویژه‌ای دارد.”

دکتر موسوی همچنین از زحمات و تلاش‌های حسین صیاد، مدیرکل سابق حراست سازمان تأمین اجتماعی تشکر و قدردانی و برای علی محمودیان مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.

سیدحسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور و معاون وزیر اطلاعات، نیز در این جلسه گفت: “تأمین اجتماعی در عرصه خدمت به مردم شریف ایران پیشگام بوده و بیش از ۵۰ درصد جمعیت را تحت پوشش دارد و لذا یکی از صفوف اصلی مقابله با دشمن در نبرد اقتصادی است که باید عقب ماندگی‌های فعلی را در این دوره جبران کنیم.”

وی افزود: “امروز شاهد جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران هستیم و هدف دشمنان ضربه زدن به اعتماد مردم است. باید رویکرد مجموعه دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان تأمین اجتماعی اعتمادسازی و کمک به رفع مشکلات مردم باشد.”

حجتی نیز در پایان از خدمات حسین صیاد، مدیرکل سابق حراست سازمان تأمین اجتماعی تشکر و برای علی محمودی آرزوی توفیق کرد.

حسین صیاد، مدیرکل سابق حراست سازمان تأمین اجتماعی گفت: “خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمان تأمین اجتماعی را داشتم. موفقیت حراست در این است که بتواند تعامل مناسبی را در درون مجموعه و مدیریت سازمان و مجموعه‌های نظارتی شده باشد. از همه مدیران و همکاران سازمان تأمین اجتماعی تشکر می‌کنم و برای آقای محمودی در تصدی این مسئولیت آرزوی توفیق دارم”

علی محمودی، مدیرکل جدید حراست سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: “خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این سازمان را دارم و امیدوارم در این دوره ایام پربرکت و سازنده‌ای برای سازمان داشته باشیم. از مدیریت قبلی حراست، آقای صیاد بابت اقدامات صورت گرفته تشکر می‌کنم و برای ایشان موفقیت و عاقبت به خیری آرزو می‌کنم. از اعتماد دکتر موسوی تشکر می‌کنم و امیدوارم با نگاه راهبردی بتوانیم برنامه‌های موثری را برای بهبود روند فعالیت و خدمت‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی به اجرا برسانیم.”

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.