×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
نظری: تمام بدهی‌های استقلال پرداخت شده است

به گزارش ایرنا، حجت نظری روز پنجشنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد پرداخت بدهی‌های استقلال اظهار داشت: طبق اعلام سرپرست باشگاه و رییس هیات مدیره، تا الان بدهی‌های باشگاه استقلال به سرور جباروف به طور کامل پرداخت شد و تایید این بازیکن را گرفتیم. بدهی به باشگاه پاختاکور نیز کاملا پرداخت شده و منتظر هستیم تا تاییدیه آنها هم به دست ما برسد. از خلیل‌زاده به عنوان رییس هیات مدیره و از احمد مددی به عنوان سرپرست باشگاه که پیگیر این کار بودند تشکر می‌کنم.
وی افزود: امروز صبح هم تمام بدهی شفر پرداخت شده و منتظر هستیم تا تاییدیه‌های این پرداخت هم خیلی زود به ما برسد تا بتوانیم در نهایت با تسویه کامل بدهی‌ها طی یکی دو روز آینده پنجره نقل و انتقالتی باشگاه را باز کنیم. تاییدیه پرداخت سرور جباروف هم روز گذشته به دست ما رسید.
عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این پرسش که از بدهی‌های باشگاه پرداخت شده است، اظهار داشت: پرداخت‌ها در طول زمان بوده وتنها در یک مقطع صورت نگرفته است. ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا از راه‌های مختلف این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.
وی گفت: در این مدت ۹۳ هزار و پانصد دلار به جباروف پرداخت کردیم. صد هزار دلار هم به پاختاکور دادیم. در مورد شفر هم باید بگویم که حدود ششصد هزار دلار هم به این مربی پرداخت شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: ما تلاش کردیم تا این مبالغ را از راه‌های مختلف پرداخت کنیم تا مشکلی پیش نیاید. به همین خاطر از طریق کشورهای مختلف برای انتقال این پول‌ها اقدام کردیم. از طرفی هم سرپرست و هم رییس هیات مدیره اطمینان دادند که بدهی‌ها پرداخت شده است.
وی در خصوص پرونده استراماچونی تصریح کرد: هنوز خبری در این مورد نیست و باشگاه از طریق وکیلش در فیفا این موضوع را پیگیری می‌کند. خوشبختانه هنوز هیچ رایی در مورد استراماچونی و بودوروف صادر نشده است.
نظری تاکید کرد:  صدور آرای اینچنینی برای نقل و انتقالات ما و باز شدن پنجره مشکلی ایجاد نمی‌کند. اگر هم رای صادر شود تا نیم فصل فرصت داریم تا سایر بدهی‌ها را تسویه کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.