×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نظری: تیم ملی بزرگترین ضربه را از برگزار نشدن لیگ فوتسال می‌خورد

«مصطفی نظری» در گفت و گو با ایرنا، در خصوص اینکه مسوولان سازمان لیگ فوتسال روز پنجم آذر درباره برگزاری فصل جدید تصمیم‌گیری می‌کنند، اظهار داشت: واقعا شرایط سختی داریم، نزدیک به ۶۰ روز است که به طور فشرده تمرین می‌کنیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم. در این شرایط هزینه‌ها بالا رفته و در تیم ما که همه بازیکنان غیربومی هستند، باشگاه باید هزینه اسکان و تغذیه را بپردازد. همه قرارداد حرفه‌ای بستیم و باید طبق آن پول بگیریم.
وی ادامه داد: یک سال است که کل جهان درگیر شیوع ویروس کرونا است و طبق اعلام مسوولان بهداشتی ما هم باید با این ویروس زندگی کنیم. الان لیگ رشته‌هایی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال و حتی کشتی که بسیار پربرخورد است، برگزار شده و نمی‌دانم چرا لیگ فوتسال را برگزار نمی‌کنند. بین فوتسال و باقی رشته‌ها تبعیض قائل می‌شوند؟ خطر کرونایی فوتسال نسبت به رشته‌های دیگر کمتر است.
دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ افزود: نمی‌شود لیگ را برگزار نکرد. بعد از اینکه سازمان لیگ به تیم‌ها گفت که لیگ برگزار می‌شود، باشگاه‌ها هزینه کردند. الان نمی‌شود گفت که لیگ لغو شود. خیلی از اهالی فوتسال فقط از راه این رشته کسب درآمد و امرار معاش می‌کنند، پس تعطیلی لیگ می‌تواند ضربه سنگینی به خیلی‌ها بزند. عدم برگزاری لیگ قطعا ضربه بزرگی به پیکره فوتسال ما می‌زند.
نظری در خصوص اینکه پیشنهاد شده تا فصل جدید لیگ برتر فوتسال به صورت فشرده و متمرکز در یک یا دو شهر برگزار شود، گفت: این‌طور برگزار کردن بهتر از برگزار نکردن لیگ است. می‌شود در یک شهر همه بازی‌ها را به صورت فشرده و متمرکز انجام داد تا هزینه‌ها هم کاهش پیدا کند.
وی ادامه داد: به نظر من باید به همین شیوه لیگ را برگزار کرد و زودتر هم قهرمان لیگ مشخص شود. برگزار نکردن لیگ بزرگترین ضربه را به تیم ملی فوتسال ما می‌زند که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. حتی فکر اینکه لیگ لغو شود هم درست نیست.
دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ در پایان درباره بازگشت تیم شهید منصوری قرچک به لیگ برتر، گفت: همه می‌دانند منصوری تیم ریشه‌دار و پر هواداری است. خوشحالم از اینکه منصوری به لیگ برگشته است. واقعا خیلی مساله مهمی بود که یک شخص و یا یک تیمی که از فوتسال رفته، دوباره برگردد. امیدوارم با بازگشت منصوری بقیه اسپانسرها هم به فوتسال بیایند تا شور و نشاط به این رشته جذاب تزریق شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.