×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نقش آینده روشن فرزندان ایران در سکه پارسیان

به گزارش تجارت گردان، در سال های اخیر اقتصاد خانواده بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته، زیرا بسیاری از مردم تحت تاثیر فراخوان مشارکت در بورس و… آسیب دیدند، به همین دلیل خانواده ها دیگر در هر جایی سرمایه گذاری نمی کنند مگر اینکه نسبت به بازدهی و عملکرد آن اطلاع کامل داشته باشند.
از طرف دیگر در سال های اخیر کارشناسان به مردم توصیه می کردند برای دوری از ریسک ها، با خرید طلا و سپرده گذاری در بانکها، سرمایه خود را در امان نگه دارند اما با توجه به اینکه نوسان تورمی بسیار بیشتر از بازدهی سپرده های بانکی است و در بازار طلا هم با چالش هایی همچون فروش، حباب سکه و طلای تقلبی روبرو می شوند، هرکسی تمایلی به سرمایه گذاری در این بازارها را ندارد.
در همین راستا بیمه پارسیان در طرح های جدید جنبه‌های سرمایه‌گذاری و بیمه ای را بهبود بخشیده و نه تنها پوشش های بیمه ای را گسترش داده به دنبال ‌ایجاد امنیت روانی جامعه برای آینده نیز هست، زیرا در سال های اخیر تورم روزافزون منجر شده بازدهی سرمایه گذاری های خرد خانواده ها در بانک ها نتواند مطالبات و نیازهای روزانه مردم را پاسخگو باشد.
این طرح ضمن اینکه از جنبه سرمایه‌گذاری اهمیت ویژه ای دارد می تواند با بهبود محاسبات بیمه نامه اندوخته بیشتری برای بیمه گذار ایجاد کند. در واقع بیمه پارسیان با در نظر گرفتن دغدغه و مشکلات خانواده ها طرح سکه پارسیان را به تازگی به سبد بیمه ای محصولات شرکت اضافه کرده تا در راستای فرهنگ سازی برای گسترش بیمه در جامعه اقدام کرده باشد و از طرف دیگر با ملاحظه نگرانی برای تامین هزینه آینده فرزندان همچون هزینه های تحصیلی، ازدواج، ایجاد شغل، هزینه های دانشگاه و … چنین طرح هایی را برای جامعه ضروری دانسته است.
در حال حاضر بیمه به جزء لاینفک زندگی خانواده ها تبدیل شده است، از این رو خانواده ها می‌توانند از کودکی و با سرمایه‌گذاری کوچک و محدود برای آینده کودکان، آنان را در برابر نیاز‌های مالی آینده‌شان، محافظت کنند.
امروزه روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که اگر به‌درستی انتخاب شوند، روشی پر سود خواهند بود و صندوق سرمایه گذاری کودکان را پر پول خواهند کرد. در شرایط کنونی طرح سکه پارسیان از دسته طرح های پربازده تلقی می شود و اجرای موفقیت آمیز طرح، آرامش خاطر را برای دانش آموزان این مرز و بوم فراهم می کند، زیرا والدین در هر صورت با موضوع هزینه‌های فرزندان و آینده آنها روبرو خواهند شد. این موضوع واضح است که هر چه زودتر اقدام به سرمایه گذاری برای کودکان خود کنند، شانس بیشتری برای رسیدن فرزندانشان به هدفشان فراهم خواهند کرد.
بنابراین بیمه پارسیان با در نظر گرفتن این موضوع که آینده کودکان باید بیمه شود طرح هایی را برای کودکان در نظر گرفته که ضمن اینکه آنها از عایدی طرح های سرمایه گذاری بهره مند می شوند نسبت به مزیت ها طرح های بیمه ای آشنا می شوند و از این طریق ریسک های زندگی را کاهش می دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.