×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
نقش مهم سازندگان داخلی در روند تولید و توسعه پتروشیمی مروارید

تجارت گردان | نقش مهم سازندگان داخلی در روند تولید و توسعه پتروشیمی مروارید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، غلامرضا جوکار، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید در گفتگو با نیپنا اظهار کرد: این شرکت با وجود شرایط تحریم تاکنون توانسته ۹۶ درصد برنامه تولید خود را محقق کند و خوشبختانه با همکاری شرکت های داخلی تولید محصولات مختلف در این مجتمع روندی مطلوب را تجربه می کند.

وی با اشاره به این که فروش محصولات پتروشیمی مروارید به خوبی انجام می شود، افزود: سال گذشته جزو شرکت های پیشتاز عرضه ارز صادراتی به سامانه نیما بودیم و امسال هم تعهدات شرکت را کامل انجام داده ایم.

مدیرعامل پتروشیمی مروارید با بیان این که این مجتمع پارسال به رکورد جدید تولید دست یافت، ادامه داد: امیدواریم امسال نیز با تأمین کامل خوراک مورد نیاز، تولید مجتمع به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی برسد.

جوکار با تأکید بر لزوم به روزرسانی فناوری های بکار رفته در واحدهای پتروشیمی تصریح کرد: پتروشیمی مروارید در حال اجرای طرح افزایش ظرفیت واحد اتیلن است که ۱۰۰ درصد فاز مهندسی، ۶۰ درصد خرید تجهیزات و حدود ۴۰ درصد فاز اجرایی آن تاکنون انجام شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بخشی از طرح افزایش ظرفیت واحد اتیلن پتروشیمی مروارید تا پایان امسال و اوایل سال آینده اجرایی شود و باید به این نکته اشاره کرد که این طرح با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی به خوبی در حال پیشرفت است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با تأکید بر استفاده از توانمندی های داخلی افزود: طرح افزایش ظرفیت اتیلن این شرکت به جز کمتر از ۱۰ درصد آن، با توان داخلی اجرا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.