به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیایی در نخستین روز از همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور؛ بر تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «مدیران شبکه پستی نقش مهمی در تحقق ارتقای سطح خدمات هوشمند و افزایش رضایت مشتریان برعهده دارند. »
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست عنوان کرد: «ان شاالله با واقعی سازی تعرفه های پستی در طی روزهای آتی بتوانیم عمده مشکلات و کم و کاستی شرکت ملی پست در ارائه خدمت به هموطنان و تامین رفاه همکاران را جبران کنیم.»
وی از مدیران خواست تا برای کارآمدی هر چه بیشتر شرکت و استفاده بهینه از منابع آن، تمام تلاش خود را بنمایند.
هم چنین از اهداف این همایش در آستانه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پست در ۸ الی ۱۱ خرداد، هم اندیشی مدیران و انجام هماهنگی لازم با مدیران ستادی و استانی میباشد.
گردهمایی سراسری همزمان با برگزاری دوره آموزشی مدیران شبکه پستی کشور با حضور مدیرعامل؛ اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی استانی عصر روز بیستم اردیبهشت در شیراز آغاز به کار کرد و شامگاه پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به فعالیت خود خاتمه می دهد.