×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
نقش کلیدی مدیران در تحقق اقتصاد دیجیتال / آغاز به کار همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشورنقش کلیدی مدیران در تحقق اقتصاد دیجیتال /

 به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیایی در نخستین روز از همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور؛ بر تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها تاکید کرد. 

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «مدیران شبکه پستی نقش مهمی در تحقق ارتقای سطح خدمات هوشمند و افزایش رضایت مشتریان برعهده دارند. » 
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست عنوان کرد: «ان شاالله با واقعی سازی تعرفه های پستی در طی روزهای آتی بتوانیم عمده مشکلات و کم و کاستی شرکت ملی پست در ارائه خدمت به هم‌وطنان و تامین رفاه همکاران را جبران کنیم.»

وی از مدیران خواست تا برای کارآمدی هر چه بیشتر شرکت و استفاده بهینه از منابع آن، تمام تلاش خود را بنمایند‌.
 ‌
هم چنین از اهداف این همایش در آستانه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پست در ۸ الی ۱۱ خرداد، هم اندیشی مدیران و انجام هماهنگی لازم با مدیران ستادی و استانی میباشد. 

گردهمایی سراسری همزمان با برگزاری دوره آموزشی مدیران شبکه پستی کشور با حضور مدیرعامل؛ اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی استانی عصر روز بیستم اردیبهشت‌ در شیراز آغاز به کار کرد و شامگاه پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به فعالیت خود خاتمه می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.