×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نکونام: اگر جواب شیرین بدهم یک‌سری‌ها ترش می‌کنند/ در بازی با استقلال خواب‌مان رفت

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: مجدداً حادثه متروپل را به مردم آبادان و خوزستان تسلیت می‌گویم. غم بزرگی برای تمام مردم کشور است و امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر در کشور نیفتد. همه مردم غم دیده هستند و امیدوارم با مسبب این اتفاق برخورد شود و این توقع مردم است و اعلام کنند تا بدانیم همیشه در کشورمان عدالت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان سال‌های سال است که با برنامه ریزی بوده و شرایط خوبی در فوتبال ایران داشته و همیشه برای قهرمانی جنگ داشته است. در فوتبال امروزی نیز بازیکن، کیفیت بازیکن و مسائل مالی بسیار دخیل است و باشگاه سپاهان با توجه به بازیکنانی که در این چند سال خریداری کرده است در تمام جام‌ها مدعی بوده است و ما می‌دانستیم با چه تیم خوب و باکیفیتی بازی داریم و از همه مهم‌تر دو تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌اند، امشب با هم بازی کردن که البته متاسفانه سپاهان حذف شد اما فولاد توانست صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به هر حال بازی جان دار و خوبی بود و فولاد با برنامه بازی کرد و می‌دانستیم از بازی چه می خواهیم. البته یک جاهایی هم اشتباه داشتیم اما در کل حریف را مجبور کردیم اشتباهات زیادی انجام دهد و مجبورشان کردیم کاری که ما دوست داریم را انجام دهند و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. ضمن اینکه موقعیت‌هایی را هم به تیم حریف دادیم و شانس آوردیم گل نخوردیم. در مجموع بازی خوبی بود و هر کسی این بازی را دید، لذت برد و به نظر جزء بهترین بازی‌های این فصل از فوتبال ایران بود. در مجموع مقابل تیم خوب و پرمهره سپاهان بسیار خوب بازی کردیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ضمن اینکه جای هوادارانمان واقعاً خالی بود و متأسفانه امسال نتوانستیم از هواداران‌مان استفاده کنیم و نتوانستیم هیچ جشن بزرگی را با هوادارانمان بگیریم و جای آن‌ها خالی بود و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

وی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم در حالی که من دیر به تیم فولاد اضافه شدم اما تیم‌مان پیشرفت خوبی داشت و نسبت به فصل قبل هم جایگاه‌مان بهتر است. البته من آدمی نیستیم که همه چیز را تمام شده بدانم و در هفته پایانی با تیم خوب شهر خودرو بازی داریم و برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی و با چه جایگاهی بازی داریم و باید در این دیدار نیز با تمام قدرت بازی کنیم. از این که استان خراسان فصل بعد نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد، ناراحت هستم. هفته پایانی با تمام قدرت بازی می‌کنیم تا لیگ را به خوبی به اتمام برسانیم و ببینیم در ادامه راه چه اتفاقاتی برای ما رخ می‌دهد. 

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکلات اخیر برای تیم ملی، این که چه کسی رئیس فدراسیون باشد به این موضوع ربط دارد یا عوامل دیگری در بازی نکردن کشورهای دیگر مقابل تیم ملی مربوط می‌شود؟ عنوان کرد: بگذارید ما کارمان را بکنیم و الان نمی‌توانم جواب دروغ بدهم و اگر جواب شیرین بدهم یک سری‌ها ترش می‌کنند. ما تیم ملی کشورمان را دوست داریم و از نوجوانی در تیم ملی بوده‌ام و نسبت به تیم ملی عرق دارم و امیدوارم موفق باشد و من هوادار و عاشق آن هستم و تنها دوست دارم موفق باشد و دنبال جواب‌های شیرین هم نباشید و بگذارید از برد شیرین‌مان مقابل سپاهان که سه گل زده‌ایم، لذت ببریم. 

وی در پاسخ به این سؤال که پیش بینی تان درباره شرایط تیم ملی چیست؟ گفت: از چاله به چاه می‌افتیم (با خنده). به هر حال باید یک اتفاقاتی بیفتد که درباره آن نظر بدهیم و وقتی بازی دوستانه و اردو در تیم ملی اتفاق نیفتاده است، نمی‌توانیم نظر بدهیم. 

نکونام در پاسخ به این سؤال که استوری اسکوچیچ بیانگر این بود که اولویت فدراسیونی‌ها تدارک بازی‌های تدارکاتی نبوده است، عنوان کرد: تیم فولاد بازی به این خوبی را مقابل سپاهان انجام داده و سه بر صفر برده‌ایم بعد شما یک سوال درباره این بازی نمی‌پرسید و درباره تیم ملی می‌پرسید. به هر حال حرف زدن کمکی نمی‌کند زیرا برنامه ریزی‌ها دست من نیست اما همه باید پای کار باشند زیرا تیم ملی کشورمان است و همه باید کمک کنند تا اتفاق خوبی بیفتد و چه چیزی از جام جهانی مهم‌تر است. به نظر من جام ملت‌ها مهم‌تر است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم و ما در آنجا مدعی قهرمانی هستیم. اما در جام جهانی مدعی قهرمانی نیستیم و نهایتاً به مرحله بعد صعود کنیم و اتفاق خاصی نمی‌افتد. فوتبال برنامه ریزی است و برنامه ریزی نکته مهمی است که در هیچ جای فوتبال ما وجود ندارد. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه گفت: وقتی درباره کیفیت فنی فولاد صحبت کنیم واقعیت این است که در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن خوب شرایط تغییر کرد و نتیجه این است هر تیمی که بیشتر هزینه کند قطعاً نتیجه به همراه دارد.

وی درباره نقل و انتقالات در تیم فولاد نیز خاطرنشان کرد: آنچه در روزنامه‌ها و رسانه‌ها گفته می‌شود تماماً گمانه زنی است. من نمی‌دانم فردا صبح اینجا هستیم یا خیر و چندین بار هم گفته‌ام چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران زیاد رخ می‌دهد. من لیست اولیه‌ام را به باشگاه اعلام کرده‌ام. برای داشتن تیمی که بتواند هم در لیگ برتر، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشد. ما با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و سیرجان تا الان نتوانسته‌ایم رقابت کنیم اما دو جام کسب کرده‌ایم و به سهمیه آسیایی رسیده‌ایم و توانسته‌ایم شرایط را با تمام سختی‌ها به نفع خودمان رقم بزنیم اما نیاز به تقویت شدن داریم. به هر حال اگر نتوانیم بازیکنان لیست اولم را جذب کنیم به سراغ لیست دوم می‌رویم اما اگر فردا روزی هم در فولاد نباشم یک تیم خوب و آماده در اختیار باشگاه می‌گذارم و اینجا را ترک می‌کنم.

نکونام در پاسخ به این سوال که چه فرقی بین فولاد امشب با سپاهان و فولاد هفته‌های قبل مقابل استقلال وجود دارد، عنوان کرد: بازی با استقلال خواب‌مان رفت و در آن بازی سرمان کلاه رفت. شروع خوبی نداشتیم و بازی را از دست دادیم. من از باخت ناراحت می‌شوم و ناراحتی‌ام از این بود که خواب‌مان رفت و کلاه سرمان رفت. آن بازی تمام شد و به تیم حریف هم تبریک گفتیم و برای ما تجربه شد و در این بازی همه حواس جمع بودیم و این برد دستمزد بازیکنانمان بود. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.