×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نکونام: جواب مربی استقلال را نمی‌دهم / اهل بازار گرمی نیستم

جواد نکونام امشب در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران، اظهارکرد: برای استقلال بازی مهمی است و این تیم برای رسیدن به قهرمانی، چهار بازی دارد و تمام تمرکزشان این است که به قهرمانی برسند و به نظرم استقلال تقریبا قهرمان شده است ولی به بازی فردا که بازی مهمی است نیاز دارند. بعد از آخرین قهرمانی که خودم بازی می کردم و در همین خوزستان توانستیم قهرمان شویم، استقلال دیگر قهرمان نشده است و فردا نیاز دارد که بتواند امتیاز لازم را برای رسیدن به قهرمانی بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است. آن ها تا این جای کار بدون باخت بوده اند و صدر جدول هستند. فردا تمرکزمان روی کار خودمان است و آمادکی کامل داریم. شرایط را برای خودمان باید طوری فراهم و با تمرکز بالا و فعل خواستن بتوانیم بهترین عملرد را داشته باشیم تا حداکثر امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این سوال که مربی استقلال عنوان کرده باتوجه به این که اهواز استقلال ترین شهر کشور است ما از نبود هواداران متضرر شدیم، گفت: من جواب مصاحبه کسی را نمی دهمو در مورد تیم خودم حرف می زنم. ما واقعا از نبود هواداران ناراحت هستیم زیرا اگر بودند، ورزشگاه  ۹۰ به ۱۰ برای ما بود. ما آنقدر هوادار داریم که نیاز به استادیوم بزرگتر با گنجایش بیشتر داریم. این جا ما ضرر کردیم و تمام برنامه ریزی ما این بود که این هفته کنار آن ها بازی کنیم. آخرین بازی که در این استادیوم بازی با تماشاگر برگزار شد، کل استادیوم هواداران فولاد بودند. برای ما حضور آن ها مهم است و فردا جای آن ها خالی است ولی قول می دهیم با تمام تلاش مان بازی کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی عنوان کرد: با توجه به این که در بین تیم های ایرانی اولین تیم آسیا هستیم، به نظرم پیشرفت چشمگیری در آسیا و جهان داشته ایم و از همه بازیکنانی که از روز اول کنار من در فولاد بودند و همچنین اعضای تیم و مجوعه باشگاه تشکر می کنم. تنهایی هیچ کاری انجام نمی شود و من اگر تنها بودم هیج کدام از این موفقیت ها رقم نمی خورد و این جایگاه خوب را به هواداران تبریک می گویم. خدا را شکر به این جایگاه رسیدیم.

نکونام بیان کرد: من یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم و فقط باید یکسری توافقات شود. پارسال قراردادم را به خاطر بازی های آسیایی دو ساله تمدید کردم. من به خاطر بازار گرمی هم نمی گویم فلان تیم ها من را می خواهند و محال ممکن است در زندگی ام این کار را کرده باشم. تمام تمرکزم روی فولاد است و از الان هم داریم تیم می بندیم و با مدیر برنامه بازیکنان مدنظر شروع به مذاکره هستیم. تمام تمرکزم این است که چهار بازی باقی مانده را خوب به اتمام برسانیم. البته باشگاه هم باید اقدام کند زیرا به نظرم عقب هستیم. باید تسفیه حساب سال قبل را انجام دهیم و برای سال جدید با بازیکنان صحبت کنیم تا تیم قوی داشته باشیم. هر روزی که بگذرد به ضرر ما است زیرا می خواهیم در باشگاه های آسیا بازی کنیم و رقیب های ما بزرگ هستند که هزینه می کنند

وی تاکید کرد: باید برنامه ریزی کنیم و بازهم می گویم با هیچ باشگاهی حرف نزده ام و تا روزی که باشگاه فولاد من را طبق قراردادم بخواهد در خدمتم و اگر مثل پارسال هم نخواهند با خاطرات خوشی که در خوزستان داشته ام و دوستانه خداحافظی می کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بهترین بازیکنان ملی پوش سال های اخیر فوتبال و حتی لژیونرهایمان هم از دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده اند. به نظر من برنامه ریزی است که می تواند به ما کمک کند. به امسال نگاه نکنسد که قهرمان و نایب قهرمان استقلال و پرسپولیس هستند، سال گذشته سپاهان هم در کورس بود. هر سال هر تیمی که تلاش کند و زودتر و بهتر تیم ببندد موفق تر است. اما فوتبال دو قطبی دیگر گذشته است به جز چند بازیکن انگشت شمار فاصله بازیکنان آن قدر نیست. البته یکسری ملاحظات نسبت به تیم های بزرگ می شود که نسبت به تیم های دیگر نمی شود. این را ما که فوتبال بازی کرده ایم متوجه ایم. حتی در اسپانیا نیز مادرید و بارسلونا یکسری توجهات دیگر به آن ها می شود. پس تیمی که بخواهد قهرمان شود حتی باید با این موارد هم مبارزه کند. من واقها هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دوست دارم و قابل احترام هستند زیرا هوادار دارند. به هر حال فوتبال در همه کشورها به این شکل است و باید با این مسایل کنار بیاییم ولی نیاز داریم با نگاه باز و بهتر به فوتبال نگاه کنیم.

وی در ادامه با بیان این که فولاد دلخواهی وجود ندارد، عنوان کرد: یعنی انتهایی وجود ندارد. من در کارم برای رسیدن به موفقیت انتهایی ندارم و هر روز سعی می کنم هم خودم و هم تیمم بهتر شویم.

نکونام گفت: یک تیم را نمی توانیم نسبت به یک بازی بسنجیم. عملکرد یک تیم و یک مجموعه را در یک برهه از زمان ارزیابی کرد. فردا نیز بهترین عملکردمان را خواهیم داشت و مثل استقلال برای برد به زمین می رویم. می خواهیم خوب بازی کنیم تا به موفقیت برسیم. به هر حال هیچ کسی نمی تواند با یک بازی عیار یک تیم را مشخص کند و عیار یک تیم در یک تورنمنت مشخص می شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.