×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نگاه بانک شهر به صنعت پتروشیمی، تخصصی و حمایتی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر علی عسکری در دیدار با دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر که در حاشیه “نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم” انجام شد، گفت: خوشبختانه دوطرف برنامه ای مدون برای توسعه تعاملات و استفاده از ظرفیت های یکدیگر دارند.
علی عسکری با اشاره به برگزاری رویداد ایران پتروکم و نقش مهم آن در پیشرفت کشور، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که ما به یک رشد ٨ درصدی احتیاج داریم تا کشور بتواند جایگاه خود را ارتقاء دهد و تثبیت کند.
وی ادامه داد: لازمه این رشد ۸ درصدی، سرعت بخشیدن به اقدامات و فعالیت ها در تمامی عرصه ها و بخش های مختلف کشور از جمله حوزه پتروشیمی است؛ صنعت پتروشیمی امروز از صنایع با اهمیت در کشور به حساب میاد.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم نقشی مهم در پویایی سازی افراد و شرکت ها ایفا می کند، خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از نقش های این نمایشگاه ایجاد یک زیست بوم برای رشد شتابان در صنعت پتروشیمی است.
علی عسکری در ادامه با بیان بانک شهر طی ۲ سال گذشته تعاملات مهم و مثمرثمری با فعالان صنعت پتروشیمی و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس داشته است، افزود: این بانک علاقه جدی برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی پتروشیمی که ارزش آفرین است و خلق ثروت برای کشور می کند، دارد. همچنین بانک شهر ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه ارزی دارد که توانسته این ظرفیت ها را در اختیار فعالان صنعت پتروشیمی قرار دهد.
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پایان از نقش حمایتی دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در کمک به توسعه صنعت پتروشیمی کشور قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.