×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
نگاه ویژه شهید سلیمانی به دیپلماسی اقتصادی در کنار موضوعات نظامی

به گزارش ایبِنا، دکتر علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با  «برنامه طلوع بی پایان» رادیو اقتصاد گفت: نگاه ویژه شهید سلیمانی به دپپلماسی اقتصادی در کنار موضوعات نظامی، امنیتی و سیاسی پر رنگ بود.

وی ادامه داد: مهمترین اولویت سردار در مناسبت‌های اقتصادی و تجاری نگاه به همسایگان بود و با گشایش و تسهیلاتی که در توسعه این روابط انجام داده بود، ما می‌توانیم این تعاملات را ادامه دهیم.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به جسارت و شجاعت در تصمیم‌گیری سردار افزود: اگر مسئولان اقتصادی ما این خصلت را سرلوحه خود قرار دهند مطئمنا اتفاق‌های خوبی رقم خواهد خورد.

وی افزود: عشق و خدمت به مردم در سردار مثال زدنی است و مردم این عشق را به خوبی درک کردند و در مراسم بی‌نظیر تشیع ئیکر ایشان این علاقه عاشقانه ثابت شد.

وی ادامه داد: مسئولان اگر خالصانه به مردم خدمت کنند و مردم را دوست داشته باشند مردم هم قطعا تعامل خوبی با آنها خواهند داشت.

صالح آبادی نگاه سردار سلیمانی را به ظرفیت‌های داخلی از دیگر مشخصات وی دانست و افزود: ما نیز با ادامه راه سردار باید برای پیشرفت اقتصاد نگاه به داخل و به خصوص تکیه بر نیروهای جوان داشته باشیم.

وی در پایان افزود: در وجود سردار فقط زیبایی قابل مشاهده بود و امید است همگان در مکتب ایشان قدم بردارند و این راه روشن را ادامه دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.