×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیرند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با تمامی تجهیزات و در کمال آمادگی در مرزها مستقر هستیم اما این استقرار به دلیل وجود تهدید در اطراف مرزها نیست.

وی به امنیت کامل در مرزهای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد امنیت بیشتر و تسلط بر دشمنان تمام فعل و انفعالات دشمنان رصد می‌شود و آنان در تیررس ما هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش از تجهیزات، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های کاملاً بومی استفاده می‌کند، تصریح کرد: ارتش آماده است که به هر زیاده‌خواهی و حرکت احمقانه دشمن در هر اندازه در زمین هوا و دریا پاسخ قاطع دهد.

امیر حیدری با بیان اینکه تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کنیم، تصریح کرد: ما به عنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه آماده و پا در رکابیم تا به دستور ولی امر مسلمین عمل کنیم.

تغییرات در نیروی زمینی ارتش

وی با بیان اینکه به منظور افزایش توانایی‌های نزاجا، تغییرات گسترده‌ای در این نیرو ایجاد شده است، گفت: تغییراتی در ماهیت نیروی زمینی ایجاد کرده و آن را به نیرویی چابک پا در رکاب و لاین‌محور و گوش به فرمان تبدیل شده است و آمادگی نیروهای ما در بیشترین حد قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش توضیح داد: در مجموع یگان‌های نیروی زمینی ارتش به یگان‌های متحرک و هجومی تبدیل شده‌اند تا در کمترین زمان ممکن به تهدیدات قاطعانه پاسخ دهند.

امیر حیدری ادامه داد: تیپ‌های پیاده و تکاور به تیپ‌های متحرک هجومی و ۶ تیپ واکنش سریع هم در ساختار نیروی زمینی تعریف کرده‌ایم و در ساختار یگان‌های زرهی نیز تغییراتی انجام داده‌ایم تا نیروی زمینی پوست‌اندازی کند.

وی یادآور شد: در سه سال گذشته یگان‌های نیروی زمینی از ۶۰ تا ۱۰۰ درصد تحرک دارند علاوه بر این بخش اعظمی از تجهیزات مورد نیاز تحرک را هم ذخیره کرده‌ایم تا در روز مبادا از آنها استفاده کنیم و به نیازهای عملیاتی روز پاسخ دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.