×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نیکبخت: استقلال انگیزه بیشتری برای ادامه لیگ دارد

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شد استقلال شهر خودرو را شکست دهد خط هافبک این تیم بود که با دوندگی و پریسینگ عالی در دفاع و حمله به بهترین شکل ممکن عمل کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: محمد نادری تا زمانی که در زمین حضور داشت توانست وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. او به طور حتم یکی از بهترین خریدهای استقلال در لیگ امسال است.

نیکبخت تصریح کرد: زوج محمد نادری و هروویه میلیچ‌ می‌تواند کارآیی استقلال را در جناح چپ به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد اما اینکه هر دو بازیکن در ترکیب اصلی قرار داشته باشند یا خیر به نظر محمود فکری بستگی دارد.

وی تاکید کرد: رشید مظاهری روز فوق‌العاده‌ای را در بازی با شهر خودرو پشت سر گذاشت. شاید اگر او درون دروازه قرار نداشت استقلال گل می‌خورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال به خاطر دو تساوی مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان تحت فشار قرار داشت و این اصلا خوب نبود. هواداران استقلال باید صبور باشند و بدانند تنها راه موفقیت این تیم در لیگ برتر حمایت‌های آنها از فکری و شاگردانش خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد شهر خودرو را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

استقلال با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.