×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نیکبخت: استقلال تمرکزش را روی شهرآورد بگذارد

«علیرضا واحدی نیکبخت» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار استقلال و آلومینیوماظهار داشت: آلومینیوم اراک با اینکه تازه به لیگ برتر صعود کرده است اما فوتبال را خوب بازی می‌کند و در ضد حملات خطرناک است. آنها با انگیزه‌های زیادی روبروی استقلال در زمین حاضر شده بودند اما نمایش خوب شاگردان فکری اجازه نداد تا فرصت چندانی به دست آورند.

وی افزود: استقلال همین‌طور باید با برنامه کارش را ادامه دهد. عملکرد استقلال تا اینجای کار قابل ستایش بوده و می‎‌تواند شانس اول قهرمانی باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم محمود فکری میلیچ‌ را مورد بخشش قرار دهد و این بازیکن بتواند دوباره برای آبی‌پوشان بازی کند. این یک مشکل خانوادگی است که باید درون خانواده حل شود.

نیکبخت تصریح کرد: بازگشت شیخ دیاباته به ترکیب استقلال اتفاق خوبی برای این تیم است. او بازیکن بزرگی است و به طور حتم خط حمله استقلال تقویت خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر استقلال سه مهاجم آماده دارد که هر کدام از آنها می‌توانند در روز شهرآورد برگ برنده آبی‌پوشان باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید تمام تمرکز خود را در این هفته بر روی شهرآورد بگذارد. در شهرآورد تیمی برنده خواهد بود که تمرکز کافی داشته و کمتر اشتباه کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.