×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نیکبخت: نفت آبادان به دنبال ضد فوتبال برابر استقلال نیست

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال پس از تساوی مقابل پیکان به دنبال آن است تا در دیدار با صنعت نفت‌آبادان به پیروزی رسیده و به سه امتیاز کامل مسابقه برسد.

وی افزود: در دیدار با پیکان حریف به یک بازی بسته روی آورده بود و اجازه نداد، استقلال به گل برسد و چند فرصتی که این تیم برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد با بدشانسی از دست رفت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال مسیری سخت را در پیش روی خواهد داشت اما می‌تواند به موفقیت رسیده و باید در این راه از محمود فکری و کادر فنی‌اش حمایت کرد.

نیکبخت تصریح کرد: صنعت نفت آبادان از جمله تیم‌هایی است که فوتبال بازی می‌کند و دنبال ضد فوتبال نیست و این کار استقلال را راحت‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: به طور حتم محمود فکری برای بازی با نفت آبادان اندیشه‌های تهاجمی خواهد داشت و از ابتدا حمله را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در بازی با نفت آبادان چند مهره کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما بازیکنان دیگر هستند که جای خالی آنها را پر کرده و نمایش خوبی را به اجرا بگذارند.

تیم فوتبال استقلال در امروز (دوشنبه) در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران و از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.