×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نیکبخت واحدی: استقلال برنده شهرآورد است

به گزارش ایرنا؛ «علیرضا نیکبخت واحدی» امروز (پنجشنبه) در مراسم یادبود درگذشتگان و پیشکسوتان نامدار استقلال و پرسپولیس «ناصر حجازی»، «منصور پور حیدری» و «جعفرکاشانی» در ورزشگاه امام رضا(ع) تهران با بیان اینکه شهرآورد یک بازی خاص است، ادامه داد: نتیجه شهرآورد سرنوشت قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

وی اضافه کرد: استقلال این روزها شرایط مناسب تری نسبت به حریف دارد و می تواند نتیجه این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

نیکبخت واحدی در پاسخ به این سووال که جایگاه فعلی ۲ تیم در جدول رده بندی نقشی در تعیین برنده این دیدار خواهد داشت یا خیر، اظهارداشت: به هیچ وجه این گونه که تصور می شود نیست، اول و یا آخر بودن هر کدام ازاین تیم ها در جدول رده بندی تاثیری در نتیجه این دیدار نخواهد داشت.

به گفته وی نتیجه این دیداربه شرایط بازیکنان در این زمین بستگی دارد معتقدم این بازیکنان هستند که فارغ از هر برنامه و تمرینی می توانند نتیجه را به نفع تیم خود تغییر دهند.

وی همچین بر این باوراست: این دیدار بازیکن بزرگ می خواهد و تصور می کنم استقلال بازیکن های بهتری نسبت به حریف دارد که می توانند نتیجه را تغییر دهند.

وی یک بار یگر تاکید کرد: با توجه به شرایط مناسب تر بازیکنان تیم استقلال از یک سو  و هماهنگی ایجاد شده بین آنان از سوی دیگر آنان در یک بازی زیبا  این شهرآورد را برتری تمام و برنده از زمین خارج خواهند شد.

در این مراسم یادبود ۲ تیم خبرنگاران و پیشکسوتان استقلال با یکدیگر دیدار کردند که پیشکسوتان استقلال با نتیجه ۲ برصفر تیم خبرنگاران را مغلوب کرد.

«محمود فکری» سرمربی و «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه استقلال در محل برگزاری این مراسم حضور یافته و برای دقایقی با اعضای ۲ تیم گفت وگو کردند.

«آرش برهانی» و «علی خسروی» از تماشاگران مطرح این دیدار بودند. در تیم استقلال «سیروس دین محمدی»، «مهدی امیرآبادی»، «ایوب اصغر خانی» و «محمد مومنی» و «محمد رضا مهران پور» بازی کردند.

علیرضا نیکبخت واحدی نیز در نیمه نخست این دیدار برای تیم خبرنگاران و در نیمه دوم برای تیم پیشکسوتان استقلال بازی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.