×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هافبک کره: به غیبت طارمی و جهانبخش اهمیت نمی‌دهیم

به گزارش ایسنا و به نقل از یونهاپ، کیونگ چانگ هوم هافبک تیم ملی کره جنوبی پیش از دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی، گفت: بازیکنان به خوبی می دانند که در گذشته مقابل ایران پیروز نشده‌ایم. فکر می‌کنم این فرصت خوبی برای پیروزی مقابل ایران در خانه است. من خوب هستم و هیچ دردی ندارم. هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است، اما همانطور که پائولو بنتو مربی تیم گفت وقتی بازی را شروع کنیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان انجام خواهیم داد. باید هر طور شده است در هر دو دیدار مقابل ایران و امارات در مرحله نهایی مقدماتی پیروز شویم تا مقام اول گروه را کسب کنیم.

ایران در شرایطی قرار دارد که بازیکنان کلیدی مانند مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش و همینطور سامان قدوس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و نمی‌توانند به میدان بروند. چانگ هوم در این رابطه گفت: می‌دانم که این دو بازیکن نقش مهمی در ایران دارند. اما غیبت آن‌ها تغییری در نحوه بازی ما مقابل ایران یا نحوه آماده سازی ما برای بازی ایجاد نخواهد کرد. در واقع اهمیتی به این اتفاق نمی‌دهیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به پیروزی برسیم. باید مقابل هواداران خودی هر چه در توان داریم را ارائه دهیم تا بتوانیم ایران را شکست دهیم.

صعود هر دو تیم به جام جهانی قطعی شده است و این دیدار فقط از حیث تعیین صدرنشین گروه اهمیت دارد. البته دو تیم یک بازی دیگر نیز دارند. کره باید به امارات سفر کند و در آخرین دیدار برابر این تیم به میدان برود و ایران نیز در خانه پذیرای لبنان است تا رقابت‌های انتخابی جام جهانی در این گروه به پایان برسد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.