×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هتل های خوب زیر ۸۰۰ تومان در کیش

جزیره کیش دقیقاً در ۹۰ کیلومتری بندر لنگه و ۲۵۰ کیلومتری بندرعباس قرار گرفته است و از لحاظ صنعت گردشگری تنوع بالایی دارد. اگر قصد اقامت در جزیره کیش را دارید بهترین گزینه هتل های کیش هستند. این هتل ‌ها امکاناتی بی‌مثال داشته و می‌توانند اوقات خوشی را برای شما فراهم کنند. هتل های زیر ۸۰۰ تومان کیش را نمی‌شناسید؟ ادامه این مطلب جذاب را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید!

هتل ارم کیش

تجارت گردان | هتل های خوب زیر ۸۰۰ تومان در کیش
آلت: اتاق دو تخته هتل ارم کیش با تم ماه عسل

به سراغ یکی از بهترین هتل های کیش می‌رویم. درست است که هتل ارم کیش ۴ ستاره بوده؛ اما امکاناتش در حد یک هتل پنج ستاره است و حتماً شما را راضی و خشنود می‌کند. هتل ارم در بلوار خیام جزیره کیش قرار گرفته و دسترسی ساده‌ای به سواحل زیبای خلیج فارس دارد. معماری شگفت‌انگیز هتل از دور هم نمایان است و ساختمان سفید رنگی که عاشق سرسبزی آن می‌شوید.

هتل ارم دارای ۲۱۰ واحد اقامتی در ساختمان اصلی و ۱۴۰ باب سوئیت بوده که در محوطه هتل ساخته شده‌اند. همان‌طور که اشاره کردیم هتل بزرگ ارم دارای فضای سبزی فوق‌العاده زیبا، پوشیده با درختان نخل و گل و گیاهان سرحال و شاداب است. در این محوطه آب‌نماهای را می‌بینید که فضا را بسیار دلپذیر نموده و میهمانان برای وقت‌گذرانی به این محوطه می‌روند. از جمله واحدهای اقامتی هتل ارم می‌توان به اتاق‌های دو تخته رو به جزیره، اتاق سه تخته، سوئیت دو تخته، سوئیت‌های رویال برای سه نفر، کابانا گاردن دو تخته و کابانا گاردن سه تخته است.

در این واحدهای اقامتی دمپایی، تلفن، حوله، حمام، یخچال، دمپایی، سشوار، اسپیلت و… قابل مشاهده است. از امکانات عمومی هتل نیز می‌توان به روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، اجاره ماشین، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، باغچه، فضای سبز، فضای پیاده روی، فروشگاه، اتاق جلسات کاری و سالن آمفی تئاتر اشاره نمود.

هتل گلدیس کیش

تجارت گردان | هتل های خوب زیر ۸۰۰ تومان در کیش
آلت: اتاق دو تخته دابل هتل گلدیس کیش

یکی دیگر از هتل های ارزان کیش هتل گلدیس نام دارد. این هتل زیبا جزو بهترین هتل های کیش بوده که در بلوار ایران و جنب پمپ بنزین واقع شده است. هتل گلدیس نیز فضایی بسیار سرسبز برای پیاده روی میهمانانش دارد و در سال ۱۳۵۵ فعالیتش را به صورت حرفه‌ای آغاز نموده است. البته که این هتل در سال ۱۳۹۵ برای بهسازی و نوسازی مورد بازسازی قرار گرفته است. در کل ساختمان هتل گلدیس دارای دو طبقه بوده که ۷۴ باب اتاق را شامل می‌شود.

این هتل زیبا جزو هتل های ۳ ستاره کیش است که دسترسی خوبی به سواحل جزیره و دریا دارد. هتل گلدیس امکانات خوبی برای مهمانانش فراهم نموده که نظیر آن رستوران در طبقه همکف با گنجایش ۱۰۰ نفر، کافی شاپی با ظرفیت ۱۰۰ نفر و کافی شاپ محوطه هتل با ظرفیت ۴۰ نفر است. از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به پارکینگ، نمازخانه، کتابخانه، لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی اشاره نمود. خدمات هتل هم شامل روم سرویس، فتوکپی، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، فکس و صبحانه در اتاق است.

هتل آفتاب شرق کیش

تجارت گردان | هتل های خوب زیر ۸۰۰ تومان در کیش
آلت: نمای بیرون هتل آفتاب شرق کیش

برای رزرو هتل در کیش یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها هتل آفتاب شرق است. این هتل در میدان سعدی، خیابان میرمهنا و ابتدای بلوار جاسک قرار گرفته است. هتل آفتاب شرق کیش نیز معمولاً در دسته هتل های زیر ۸۰۰ تومان قرار می‌گیرد و با همین وجود امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای دارد. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و به منظور ارتقای کیفیت خدماتش در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتلی که دارای ۴۷ اتاق و سوئیت بوده و به جاذبه‌های جزیره کیش مانند خانه مردم شناسی، بازار عرب‌ها، بازار پارس خلیج و اسکله تفریحی میرمهنا دسترسی خوبی دارد.

ناگفته نماند که هتل آفتاب شرق دارای رستورانی در طبقه اول، سفره خانه سنتی و یک کافی شاپ به ظرفیت ۳۰ نفر است. از امکانات عمومی هتل هم می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، پارکینگ، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، کافی شاپ، رستوران، تلویزیون در لابی و خدماتی مانند بیدار باش، اتاق چمدان، خدمات راهنمای تور، اینترنت، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

هتل پانیذ کیش

اگر قیمت هتل های کیش سبب می‌شود از سفر به این جزیره زیبا صرف‌نظر کنید، باید هتل پانیذ را انتخاب کنید. این هتل در میدان پردیس و جنب رویال مال قرار گرفته است. هتل پانیذ هتلی ۲ ستاره بوده که امکانات نسبتاً خوبی دارد و برای اقامت ارزان می‌تواند مناسب ترین گزینه باشد. باید بدانید که هتل پانیذ کیش در سال ۱۳۸۱ افتتاح شده؛ اما به‌هیچ‌وجه نگران نباشید؛ چراکه این هتل باری دیگر در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته و نوسازی شده است.

هتل پانیذ دارای ۸۷ واحد اقامتی است که در بلوک‌هایش قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی‌های خوب هتل پانیذ دسترسی بسیار ساده به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و پانیذ است. از امکانات این هتل هم می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر و کافی شاپ در لابی با ظرفیت ۴۰ نفر اشاره کرد. خدمات هتل پانیذ شامل لاندری، خدمات بیدار باش، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، فضای سبز و تاکسی شبانه‌روزی است.

هتل فانوس کیش

برای رسیدن به هتل فانوس کیش باید ابتدا به خیابان میرمهنا بروید و در ضلع جنوبی بازار پارس خلیج قرار بگیرید. این هتل معماری بی‌نظیری دارد و جزو هتل های ۲ ستاره کیش است. البته هتل فانوس کیش در دسته هتل های ارزان کیش قرار گرفته و نسبت به قیمت هتل در کیش هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. اگر از سال ساخت هتل فانوس کیش جویا شوید، باید بگوییم این هتل در سال ۱۳۷۷ فعالیتش را آغاز نموده و عملیات بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ پایان رسیده است.

در کل واحدهای اقامتی این هتل به ۵۰ عدد می‌رسد که در طبقه اول و دوم قرار گرفته‌اند. خوشبختانه هتل دو ستاره فانوس کیش دسترسی ساده‌ای به مراکز خرید دارد و به صورت پیاده هم می‌توان به این مراکز تجاری سر زد. از امکانات خوب هتل فانوس کیش پارکینگ، نمازخانه، آتلیه عکاسی، تاکسی سرویس، آرایشگاه زنانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، کافی شاپ، رستوران، کافه سنتی، باغچه و زمین فوتبال است.

هتل آبادگران کیش

یکی دیگر از بهترین هتل های کیش هتل آبادگران است. این هتل در خیابان پروین اعتصامی قرار گرفته و پشت بازارچه حافظ قرار دارد. موقعیت مکانی خوب هتل سبب می‌شود مسافران آن را رزرو کنند. هتل آبادگران در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده و آخرین بازسازی آن به سال ۹۸ بازمی‌گردد. در کل این هتل دو طبقه بوده و دارای ۶۸ اتاق و سوئیت آپارتمان و ویلاست.

 هتل ۳ ستاره آبادگران نسبت به خدمات و امکاناتش قیمت نسبتاً خوبی را ارائه می‌دهد. همچنین تا مرکز خرید مریم، پانیذ و پردیس ۲ فاصله اندکی دارد. از امکانات خوب این هتل نیز می‌توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، کافی شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری، روم سرویس، لاندری، فتوکپی، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان اشاره نمود.

با این اوضاع اقتصادی به شما حق می‌دهیم که دنبال هتل های ارزان کیش باشید! از همین رو بهترین هتل های کیش با قیمت ارزان را به شما معرفی نمودیم تا بتوانید متناسب با بودجه خود یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید. حتما می‌دانید که یکی از بهترین روش‌ها برای رزرو هتل به صورت آنلاین است. در نهایت توصیه می‌کنیم برای سهولت کار به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و بدون فوت وقت، هتل مورد نظر خود در کیش را برای اقامت رزرو نمایید.

متا: هتل های خوب زیر ۸۰۰ تومان در کیش مانند هتل فانوس، هتل آبادگران، هتل آفتاب شرق، هتل گلدیس و هتل ارم است که خدمات و امکانات خوبی هم دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.