×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | هدیه ازدواج سازمان تامین اجتماعی به زوج‌های جوان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در پستی اینستاگرامی قانون هدیه تامین اجتماعی برای ازدواج را تشریح کرد.

محمدحسن زدا با بیان اینکه بیمه شده‌ای که ۷۲۰ روز قبل از ثبت رسمی ازدواج، دارای سابقه بیمه‌پردازی باشد، می‌تواند یک ماه حقوق بابت کمک هزینه و یا حق ازدواج دریافت کند، گفت: هدیه ازدواج به زوج‌هایی که هر دو ۷۲۰ روز سابقه بیمه‌پردازی دارند، تعلق می‌گیرد.

به گفته او یکی از وظایف سازمان تامین اجتماعی در قبال بیمه‌شدگان این است که متناسب با شرایط آنها، امکان دسترسی به خدمات و اطلاعات مورد نیازشان را فراهم کند.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۱۴ میلیون بیمه شده داریم که در بین آنها از دیپلمه، کارگر کوره پز خانه و خباز داریم تا پروفسور و حتی رئیس جمهور هم عضو تامین اجتماعی و بیمه شده ماست، گفت: معلوم است که باید امکامات را طوری توزیع کنیم که همه بتوانند از آن استفاده کنند. امروز راه‌های راتباطی مختلفی برای استعلام و اطلاع از سوابق و خدمات وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به کد دستوری یا USSD اشاره کرد که از طریق تلفن همراه قابل استفاده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.