×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
هفت سال فعالیت شعبه سیستان و بلوچستان بیمه تعاون

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در این راستا طی سال های گذشته شعبه سیستان و بلوچستان موفق به عقد قرارداد با بیمه گذاران معتبر از جمله استانداری استان سیستان و بلوچستان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شرکت گاز، بانک توسعه تعاون، اداره کل هواشناسی و برخی دیگر از بیمه گذاران معتبر دولتی شد.

با حضور فراهانی از تیرماه ۱۳۹۷ به عنوان مدیر شعبه، تولید حق بیمه به عددی حدود ۲٫۵ برابر عدد مشابه از زمان تاسیس شعبه ارتقاء یافته و در حال حاضر شعبه زاهدان با ۴ نفر پرسنل و ۱۰ نمایندگی جنرال در حال خدمت رسانی به مردم استان می باشد.
مدیر شعبه سیستان و بلوچستان با اشاره به چالش های این شعبه مطرح می کند که «خروج قراردادهای کلان بیمه ای از استان و تجمیع در مرکز ضربه ی سنگینی به تلاش های شعبه با توجه به نوپا بودن آن وارد آورد»؛ همچنین «فقر مالی و قرارنداشتن بیمه در سبد خانوارها در استان سیستان و بلوچستان» و «شیوع بیماری کرونا» از دیگر مواردی بود که به عنوان چالش می توان مطرح کرد.
فراهانی در ادامه مطرح ساخت که «شعبه ی زاهدان تقریبا با ۴۰درصد مراکز درمانی سطح استان دارای قرارداد آنلاین بوده و خدمت رسانی به بیمه شدگان به نحو مطلوبی در جریان است».
وی افزود: «از نقاط قوت شعبه زاهدان نیز می توان به تشکیل کمیته وصول مطالبات اشاره کرد که تا این تاریخ تقریبا هیچ گونه مطالبه ی سنگینی از طرف های قرارداد شعبه وجود ندارد».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.