×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
هفت شناور در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران در بندرعباس تعمیر شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایدرونیوز، مهدی رضائیان اصل شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: این شناورها شامل فله بر شجاع ۲ (General Cargo)، لندینگ کرافت سدار ، لندینگ کرافت نظامی گنجوی۴ (کاتاماران) ، کانتینربر آمیتیس، کانتینربر ایگل، شناور خدمات رسان (Oasis) و شناور چندمنظوره شهید سجادی است.

وی بیان داشت: برای این شناورها تعمیراتی همچون رنگ و  سندبلاست بدنه، تعویض ورق، تعویض ولوها و لوله ها، تعمیر شفت و پروانه، خزه تراشی، ضخامت سنجی، اورهال سامانه رانش انجام کارهای دکوراسیون، اورهال پمپ ها و ژنراتور و موتور اصلی انجام شده است.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایران اظهارداشت: ایزوایکو در بخش تعمیر شناورها توانسته توان و دانش خود را ارتقاء داده و تعمیرات تخصصی هرگونه شناور را در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام دهد که این مهم جز با کار و تلاش شبانه‌روزی در تمامی سطوح محقق نشده است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت هزار و ۱۰۰ هکتار در ۳۷کیلومتری غرب بندرعباس است که مجموعه های صنعتی و مدرن بویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

ایزوایکو تلاش می‌کند در افق ۱۴۰۴، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی و ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.