×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر در زمینه توسعه خدمات بیمه‌ای

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این جلسه با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، دکتر امیر نوروزی مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، دکتر علی استاد هاشمی رئیس‌کل بیمه مرکزی و جمعی از معاونان و کارشناسان سازمان‌های بیمه‌گر پایه و تکمیلی برگزار شد.

هدف از تشکیل این جلسات، هماهنگ‌سازی خدمات بیمه پایه میان سازمان‌های بیمه‌گر و توسعه خدمات در قبال آحاد جامعه و نیز صیانت از اقشار مختلف مردم است.
براساس این گزارش، سازمان تأمین‌اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر در کشور است که در کنار ارائه خدمات متنوع کوتاه‌مدت و بلندمدت بیمه‌ای، بیمه درمان را نیز برای بالغ بر ۴۶ میلیون نفر از مردم کشور فراهم کرده است. این سازمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به نیمی از جمعیت کشور، در کنار در اختیار داشتن بالغ بر ۴۰۰ مرکز درمانی شامل حدود ۸۰ بیمارستان در سراسر کشور که خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهند، با بیش از ۵۰ هزار نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش سلامت کشور ازجمله پزشکان و مراکز درمانی و تشخیصی و دارویی دولتی، دانشگاهی و خصوصی نیز قرارداد همکاری دارد.
بیمه درمان سایر اقشار جامعه نیز از سوی سازمان بیمه سلامت و سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح فراهم شده  و در دولت سیزدهم طبق گزارش‌های رسمی موجود، چتر پوشش بیمه درمان به کل جمعیت کشور افزایش یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.